توزیع مواد غذایی به نرخ دولتی بین موکب‌های نیمه شعبان درقم

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به آغاز روند خدمت‌رسانی مواکب به زائران جمکران گفت: تا شب گذشته 20 تن برنج، ۷ تن شکر، هزار تن مرغ منجمد، هزار تن گوشت قرمز، ۶۰۰ کیلو قند و آرد به قیمت مصوب دولتی میان ۱۰۰ موکب توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدرضا حاجی‌رضا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن جشن نیمه‌شعبان طبق پیش‌بینی سنوات گذشته بار دیگر حضور بی‌شمار زائران را در قم شاهد هستیم.

وی ادامه داد: برای افزایش رفاه حال زائرین مواکب مردم نهاد از روز گذشته در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) برای خدمت‌رسانی به زائران مستقر شده‌اند، باتوجه به این موضوع سازمان جهاد کشاورزی استان قم تصمیم گرفت برای افزایش خدمت‌رسانی به مسافران عزیز حمایت‌هایی از این مواکب داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار شب گذشته ۱۶ تن برنج تایلندی، ۴ تن برنج هندی، ۷تن شکر، هزار تن مرغ منجمد، مقداری آرد، هزارتن گوشت قرمز و ۶۰۰ کیلو قند به قیمت مصوب دولتی میان ۱۰۰ موکبی که از سوی معاونت زائرین استانداری قم معرفی شده بودند، توزیع شد.

وی افزود: مواکبی که خود ظرفیت پخت نان را داشتند آرد را دریافت کردند و مواکبی که تجهیزات را در اختیار نداشتند مقرر شد به چند نانوایی منتخب آرد اختصاص داده تا نان مورد نیاز این مواکب تامین شود.

حاجی‌رضا در پایان بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی‌ تیم‌هایی را برای نظارت بر عملکرد این مواکب در نظر گرفته تا اقلامی که به قیمت دولتی بین آن‌ها توزیع شده است به صورت 100 درصدی به‌دست زائران عزیز برسد.



انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/40645
اخبار مرتبط

نظرات شما