افزایش فعالیت دانش بنیان ها با ارتقای پارک علم و فناوری قم

مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری قم، گفت: افزایش فعالیت شرکت‌های دانش بنیان از جمله دستاوردهای ارتقاء این پارک به سطح ۲ به‌شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مرتضی صدیقیان، مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، با اشاره به ارتقای پارک علم و فناوری استان از در حال شکل گیری به در حال توسعه، گفت: با تایید کارگروه نظارت و ارزیابی معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم پارک علم و فناوری استان به سطح دو ارتقاء پیدا کرد.

وی افزود: با این ارتقاء انتظارات برای حمایت‌های پارک علم و فناوری قم از شرکت‌های دانش بنیان و صاحبان ایده افزایش می‌یابد.

مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، در بیان آورده‌های ارتقای پارک علم و فناوری قم به سطح ۲، گفت: این ارتقاء مواردی از جمله افزایش بودجه پارک، واگذاری نقش‌های بیشتر در زیست بوم فناوری استان به پارک را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: این ارتقا پس از ۱۰ سال تلاش اتفاق افتاده است و گام بعدی پارک حرکت برای گسترش حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است تا بتوانیم در سال‌های بعدی به سطح پارک‌های توسعه یافته ارتقاء پیدا کنیم.

صدیقیان گفت: در این ۱۰ سال حدود ۲۰۰ شرکت دانش بنیان از خدمات پارک علم و فناوری قم استفاده کرده اند که از این میان ۳۰ شرکت موفق شده اند با تجاری سازی فعالیت‌های خود به سود دهی و استقلال برسند.

مسئول روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، اضافه کرد: شرکت های تحت حمایت این پارک در سال مالی ۱۴۰۰ ۴۵۰ میلیارد تومان فروش داخلی و ۴ میلیون دلار صادرات داشته اند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40864
اخبار مرتبط

نظرات شما