ویژه برنامه‌های حرم حضرت فاطمه معصومه (س) در ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن گفت:به همین مناسبت نمایشگاه‌ها و مسابقات مختلفی در روا قها و صحن‌های حرم مطهر برای سنین مختلف برپا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام احمدی گفت: مناجات سحرگاهی نخستین برنامه این ماه است که هر روز از طریق رادیو معارف پخش خواهد شد. ترتیل خوانی نوجوانان هر روز ساعت ۹ صبح در شبستان حضرت زهرا سلام الله علی‌ها اجرا می‌شود همچنین ترتیل خوانی ویژه بانوان ساعت ۱۰ صبح در شبستان نجمه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها ترتیل خوانی عمومی با حضور اقشار مختلف مردم را از مهمترین برنامه‌های قرآنی ماه مبارک عنوان کرد و افزود این برنامه هر روز ساعت ۱۴ از طریق شبکه ۳ سیما و شبکه نور به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

وی ترتیل خوانی حافظان و قاریان را از برنامه‌های جدید امسال در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و یادآور شد: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه درشبستان امام خمینی رحمة الله علیه برپا می شود.

احمدی اجرای مناجات خوانی با حضور سخنرانان و مداحان را ازدیگربرنامه‌های آستان مقدس در این ماه قران اعلام کرد و گفت:سخنران این مراسم هرشب حجت سلام مومنی و مناجات خوانی نیز با نوای حجت الاسلام ضیائی هر شب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در شبستان امام اجرا خواهد شد.

وی سفره‌های ساده افطاری ویژه زائران و مجاوران آستان مقدس را از دیگر برنامه‌های این ماه عنوان کرد و گفت: پیش بینی شده هر شب برای ۶ هزار نفر افطاری ساده تهیه و توزیع شود.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40978
اخبار مرتبط

نظرات شما