آنچه در شأن زائران قم است باید فراهم شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: مردم به عشق زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و اقامه نماز و ذکر توسل در مسجد مقدس جمکران وارد قم می‌‌شوند و این مسئولیت مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان را سنگین تر می‌کند پی  باید بر اساس ظرفیتی وجود دارد آنچه را که در شأن زائران است را فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اظهار داشت: امروز رسانه در همه عرصه‌ها بسیار تأثیرگذار است و اصحاب رسانه سربازان نظام هستند  با استفاده از رسانه و  همه افراد را در قبال وظایفی که بر عهده دارند پاسخگو کرد.

وی بیان داشت: رسانه دیدبان است و نگاه وسیع و عمیقی را نسبت به خدمات دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی برای زائران دارد که بایستی این خدمات به صورت هنرمندانه منعکس شود.

حاجی زاده بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند بازخورد خدمت‌رسانی و فعالیت‌های مدیران استانی را در راستای رفع موانع و مشکلات، به صورت منصفانه و صادقانه تحلیل کرده و منتشر کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تأکید کرد:  مردم به عشق زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) و اقامه نماز و ذکر توسل در مسجد مقدس جمکران وارد قم می‌‌شوند و این مسئولیت مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان را سنگین تر می‌کند پی  باید بر اساس ظرفیتی وجود دارد آنچه را که در شأن زائران است را فراهم کنیم.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/41015
اخبار مرتبط

نظرات شما