مصوبه‌ای که رای نیاورد/ چرا هیئت رئیسه فدراسیون حاضر نیست قرارداد قلعه‌نویی «تا پایان جام جهانی» باشد؟

یکی از مسائل مورد بحث در نشست جدید اعضای هیئت رئیسه عقد قرارداد با امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ بود که در این خصوص تصمیم نهایی اتخاذ نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در باره قرارداد با امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی گفت: چندبار گفته‌ام. در هیئت رئیسه فدراسیون این نگاه را داشتیم که پیشنهاد جدیدی بیاید آن را بررسی می کنیم.

به نظر می رسد اعضای هیئت رئیسه با این پیشنهاد که از سوی مهدی تاج هم مطرح شده، موافق نیستند. واقعیت این است که مهدی تاج به تنهایی نمی‌تواند در این باره نظر نهایی را بدهد و برای عقد قرارداد با امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی باید نظر مثبت اعضای هیئت رئیسه را جلب کند.

اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گویند قرارداد فدراسیون فوتبال با مربی تیم ملی در گذشته مرحله به مرحله بوده و این رویه باید در دوره جدید هم اجرا شود. آن‌ها بر این باورند در صورتی که امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌ها خوب نتیجه بگیرد، به صورت خودکار قرارداد او تمدید می‌شود و اگر نتایج او قابل قبول نباشد، دیگر بحثی برای تمدید قرارداد نمی‌ماند و این موضوع مهمی نیست.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41280
اخبار مرتبط

نظرات شما