استان قم نیازمند برپایی نهضت مجدد مدرسه‌سازی است

مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان قم خیرین مدرسه‌ساز را خردمندان برتر جامعه دانست و تصریح کرد: استان قم نیازمند برپایی نهضت مجدد مدرسه‌سازی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمدرضا اجتهادی که شنبه شب در مراسم بزرگداشت روز ملی تکریم خیرین و در حضور جمعی از مسئولان و خیّرین سخن می‌گفت اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱، ۲۰ پروژه با ۱۳۴ کلاس درس در استان قم افتتاح شده که این میزان، دو برابر سال ۱۴۰۰ و ۲.۵ برابر سال ۱۳۹۹ است.

وی افزود: این مهم به همت خیرین مدرسه‌ساز استان پدید آمده، بزرگانی که خردمندان درجه یک جامعه هستند و پای کار خیر ایستاده‌اند.

مدیرکل سازمان نوسازی مدارس استان با اشاره به این که این سازمان وظیفه بسترسازی برای فعالیت هرچه بیشتر خیرین مدرسه‌ساز دارد، ادامه داد: باید گفت نیازمند نهضت مجدد مدرسه‌سازی در استان هستیم تا بتوانیم عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.

اجتهادی با اظهار تأسف از اجحاف به قم در گذشته تاکید کرد: این که قم در رتبه بیست و هفتم سرانه آموزشی در سطح کشور قرار دارد اصلا قابل قبول نیست.

وی اضافه کرد: اگرچه امسال ساخت ۳۰ پروژه شامل بیش از ۲۰۰ کلاس درس در دستور کار ما قرار دارد، اما باید اذعان کرد که استان قم نیازمند ساخت سالانه حداقل ۶۰۰ کلاس درس است.

اجتهادی با تقدیر ویژه از فعالیت‌های مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان گفت: خوشبختانه مسئولان استان برای تحقق نهضت مدرسه‌سازی پای کار هستند و امیدواریم این مهم در عمل محقق شود.


انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/41293
اخبار مرتبط

نظرات شما