افزودن ۵۰۰ هزارحامی به یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی در دستور کار است

مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:برای امسال افزودن ۵۰۰ هزار حامی به یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی فعلی در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حسین گیلاسی  در برنامه حماسه یتیم نوازی مردم قم در میدان آستانه گفت: در سال گذشته شاهد رشد ۳۵ درصدی مشارکت مردم در حمایت از ایتام و محسنین نسبت به سال‌های گذشته بودیم که یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از ایتام مورد حمایت قرار گرفتند.

مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: شهر‌های مذهبی همانند قم در کمک به ایتام و محسنین پیشتاز هستند و شهر قم در زمینه حمایت از ایتام همانند شهر‌های مشهد و شیراز جایگاه برتری دارند.

گیلاسی عنوان کرد: برای امسال افزودن ۵۰۰ هزار حامی به یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی فعلی در دستور کار است و امید است طرحی که در جهت واریز فوری حمایت‌ها به حساب ایتام در حال اجرا است بر افزایش شمار حامیان مؤثر باشد.

مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ برای استان قم و سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ برای کل کشور راه اندازی شده تا افراد بتوانند با ارسال عدد ۱ برای حمایت از محسنین و ایتام ثبت نام کنند.


انتهای پیام/


منبع:باشگاه خبرنگاران
http://qomefarda.ir/41397
اخبار مرتبط

نظرات شما