کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با قم فردا:

اتحاد کشورهای اسلامی تضعیف و نابودی رژیم صهیونیستی را به همراه دارد

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به مشکلات داخلی رژیم صهیونیستی، گفت: اتحاد کشورهای اسلامی تضعیف و نابودی رژیم صهیونیستی را به همراه دارد.

شاهین صادقی نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با بیان این که روز قدس یکی از ابداعات بی‌نظیر رهبر کبیر انقلاب بود، اظهار داشت: روز قدس نماد مبارزه با استکبار و زورگویی در جهان است و در واقع در طی این سال‌ها گرامی داشتن این روز اجازه نداد فلسطین از یادها برود.
وی ادامه داد: آزادی سرزمین‌های اشغالی قطعی است و شکی در این مهم وجود ندارد و همان‌طوری که رهبر انقلاب نیز بارها تأکید کرده‌اند
رفراندوم و همه‌پرسی تنها راه‌حل مسئله فلسطین است.
صادقی نسب شرایط کنونی رژیم صهیونیستی را شکننده و بخرانی عنوان کرد و گفت: امسال شرایطی که این رژیم دارد به‌مراتب از سال‌های گذشته بدتر است و به نظر می‌آید در خصوص مشروعیت با یک بحران جدی روبرو هستند.
وی تصریح کرد: افزایش دامنه تنش‌ها و درگیری در داخل این رژیم بازتاب‌های زیادی در جهان داشته و در بین متحدان این کشور حتی آمریکا نیز واکنش‌های بسیاری به همراه داشته است.
این استاد دانشگاه بیان داشت: ان‌شاءالله مردم در سراسر دنیا با حضور در این راهپیمایی نشان خواهند داد که میزان این انزجار و نفرت از این کشور به چه اندازه است.
وی اتحاد کشورهای اسلامی را برخلاف خواسته‌های رژیم صهیونیستی عنوان کرد و بیان داشت: زمانی که روابط ایران با کشورهای عربی منطقه وخیم می‌شد بارها تذکر دادیم که پشت این اتفاقات اسرائیل قرار دارد و امروز بحمدالله این آگاهی در بین سیاستمداران کشورمان ایجاد شده و با برقراری روابط با سایر کشورهای عربی ما شاهد این هستیم که چگونه اسرائیلی‌ها و انگلیسی‌ها از این موضوع ضربه می‌خورند و از راه‌های مختلفی به دنبال تلخ کردن کام این شیرینی هستند.
صادقی نسب خاطرنشان کرد: اتحاد کشورهای اسلامی تضعیف و نابودی رژیم صهیونیستی را به همراه دارد.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/41401
اخبار مرتبط

نظرات شما