آغاز اعتکاف رمضانیه با حضور صدها معتکف در قم

مدیر فرهنگی ستاد اعتکاف استان قم از آغاز مراسم معنوی اعتکاف رمضان و با حضور صدها نفر از معتکفان از اقشار مختلف مردمی از ۲۶ فروردین و به مدت ۳شب در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام محمدحسین احسانی مدیر فرهنگی ستاد اعتکاف استان قم از آغاز مراسم معنوی اعتکاف رمضان و با حضور صدها نفر از معتکفان از اقشار مختلف مردمی از ۲۶ فروردین و به مدت ۳شب در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد امام رضا(ع) خبر داد.

وی اظهار کرد: از نکات قابل توجه اعتکاف رمضانیه استقبال خوب مردم قم از اعتکاف رمضان نسبت به گذشته و از جمله درخواست‌های متعدد برگزاری اعتکاف‌های دانش‌آموزی و حضور ۱۵۰ دانش‌آموز دهه هشتادی در این مراسم معنوی است.

احسانی افزود: امسال نیز در این مراسم معنوی و عبادی، از دیگر استان‌های ‌کشور و همچنین از شیعیان خارج از کشور معتکفانی حاضر هستند.

مدیر فرهنگی ستاد اعتکاف استان قم از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و عبادی متنوع در طول مراسم خبر داد و بیان داشت: برنامه‌هایی نظیر حلقه‌های قرآنی، حلقه‌های معرفتی تخصصی برای سنین مختلف با موضوعات خانواده و مسائل روز و همچنین برگزاری یادواره شهدا و مناجات برای معتکفان برگزار می گردد.

وی در پایان گفت: بر اساس هماهنگی بعمل آمده معتکفان در طول این ۳روز مهمان سفره پر برکت آستان مقدس کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) هستند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41480
اخبار مرتبط

نظرات شما