از آغاز سال جاری تاکنون؛

معابر قم روشن شد+ تصاویر

تاریکی‌های معابر معضلات زیادی مانند کاهش امنیت و افزایش سرقت را به دنبال داشت اما خوشبختانه تجهیزات جدید خریداری و بسیاری از معابر روشن شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مدت‌ها بود برخی از معابر در تاریکی به سر می‌برند  این مسئله به خاطر کمبود تجهیزات و مشکل بودجه بود شرکت برق  در خرید تجهیزات جدید با مشکل روبرو بود.

مهری مدیر امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شرکت توزیع برق قم  نبود تجهیزات را عامل اصلی این موضوع می‌دانست وگرنه شرکت برق قم ازنظر نیروی انسانی و ماشین‌آلات مشکلی ندارد و می‌تواند به‌سرعت به همشهریان خدمت‌رسانی کنند.

این تاریکی‌ها معضلات زیادی مانند کاهش امنیت و افزایش سرقت را به دنبال داشت اما خوشبختانه تجهیزات خریداری شد و با همکاری سایت قم فردا و شرکت برق بسیاری از معابر روشن شدند.

نقاط حادثه‌خیز که در بازدیدهای میدانی نیروهای اداره برق و یا توسط مردم گزارش شود در اولویت تأمین روشنایی قرار دارد.

سامانه ۱۲۱ پل ارتباطی بین مردم و شرکت توزیع نیروی برق استان قم است شهروندان گزارش‌های تاریکی معابر را به این سامانه اطلاع می‌دهند و هرروز تمام اطلاعات و گزارش‌های مردم در این بخش پیاده‌سازی می‌شود و برای بررسی و حل مسائل به‌صورت اولویت‌بندی بر اساس زمان تماس و موجودی انبار مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/


گالری عکس
http://qomefarda.ir/41595
اخبار مرتبط

نظرات شما