استادحوزه در گفتگو با قم فردا:

شهید الداغی برای دفاع از نظام و ارزش‌ها به شهادت رسید

استادحوزه با اشاره به اینکه انتظار مردم از قوه قضائیه اقدام سریع است، گفت: شهیدالداغی برای دفاع از نظام و ارزش‌ها به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی در گفتگو با خبرنگار قم فردا بااشاره به شهید الداغی اظهار داشت:  شهید حمیدرضا الداغی، شهید غیرت سبزواری که بار مسئولیتی را بر روی دوش ما گذاشتند که دفاع از نظام و ارزش ها در رأس قرار داشته و باید برای آن تلاش کرد.
وی ادامه داد:مجاهدت و شهادت جوان سبزواری یک واقع ماندگار به لحاظ ایثار و مجاهدت در راه حق بود. یکی از مباحث مهم در خصوص ناموس، عنوان حفظ ناموس و دفاع از ناموس است.
این استادحوزه خاطرنشان کرد:در بحث دفاع از ناموس و دفاع از داشته‌های جامعه این لازمه آن است که مواظبت کنیم از بسترهایی که دشمنان برای جامعه ایجاد می‌کنند.
وی افزود: در حادثه سبزوار یک جوانی احساس مسئولیت کرده است تا به تکلیف خود یعنی امر به معروف و نهی از منکر عمل کند هرچند شهید الداغی به شهادت می‌رسد؛ اما این مسئله به‌عنوان امر اجتماعی  و تکلیف اجتماعی از سوی این شهید برگزار شده است.
حجت الاسلام نبوی ابراز داشت: انتظار مردم این است که قوه قضائیه با عاملین این جنایت و جنایت های مشابه که در گذشته رخ داده است به صورت قانونی و شرعی و بدون فوت وقت اقدام کند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41956
اخبار مرتبط

نظرات شما