در گفتگو با قم فردا مطرح شد؛

علت تأخیر در نوسازی تاکسیرانی قم!

سال گذشته طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده با تاکسی‌های جدید در قم کلید خورد اما هنوز خودرو‌ها تحویل رانندگان نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در دهه ۸۰ نوسازترین تاکسی‌ها در شهر قم بود، اما در انتهای دهه ۹۰ جزو فرسوده‌ترین خطوط تاکسی در کشور بودیم و در پایان سال ۹۰ بیش از نیمی از تاکسی‌های قم از عمر استاندارد که ۱۰ سال بود، عبور کرد.
ثبت‌نام رانندگان تاکسی از سال گذشته انجام شده است و تعداد زیادی نیز استقبال کرده‌اند و حدود هزار راننده متقاضی دریافت تاکسی‌های نو و جایگزینی با تاکسی‌های فرسوده هستند، خودروی معرفی‌شده نیز سمند سورن است که خودروی نسبتاً خوبی است.
اما بااین‌وجود هنوز شبکه تاکسیرانی قم نوسازی شده است در این زمینه امیرعباس قاسمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:
به اطلاع تاکسیرانان مشمولین طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی می‌رساند سایت نوسازی تاکسی‌های فرسوده از ابتدای سال جدید در سراسر کشور بسته است و هنوز هم باز نشده و این موضوع مربوط به شهر قم نیست.
روابط‌عمومی تاکسیرانی قم ادامه داد: همچنین علت اصلی تأخیر در روند نوسازی تاکسی‌های سراسر کشور، نوسانات قیمت خودرو در چند ماه اخیر می‌باشد.
وی گفت: کلیه افرادی که در سال گذشته در سایت نوسازی ثبت‌نام کرده و نسبت به واریز وجه اقدام نموده‌اند، به‌مرورزمان جهت تحویل تاکسی فرسوده خود و معرفی به نمایندگی فراخوانده شده و تاکسی جدید خود را دریافت می‌نمایند.
قاسمی بیان داشت: لازم به ذکر است از ابتدای هفته جاری تعداد ۱۷ دستگاه تاکسی به صاحبان آنها تحویل داده شده و به‌مرور مابقی نفرات فراخوانده خواهند شد.
روابط‌عمومی تاکسیرانی قم عنوان داشت: تاکسیرانان مشمول می‌تواند در ساعات اداری به واحد نوسازی سازمان مراجعه نموده تا پیگیری‌های لازم از سوی کارشناسان مربوطه صورت پذیرد.
وی اضافه کرد: لازم به ذکر است مشمولین تاکسی‌های فرسوده بر اساس اولویت سال ساخت خودرو،  از وام کم سود یک‌صد میلیون‌تومانی بانک قرض‌الحسنه رسالت بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/42874
اخبار مرتبط

نظرات شما