تا یک ماه آینده؛

اتصال همه متقاضیان سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان به پیمانکار

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: تا یک ماه آینده همه متقاضیان سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان که تکمیل وجه کرده اند به پیمانکار یا تعاونی متصل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی در جلسه امروز شورای تامین مسکن استان گفت: در حال حاضر تعدادی از متقاضیان به پیمانکاران متصل شده اند و نهایتا تا یک ماه آینده همه متقاضیان در صفحه شخصی خود می‌توانند مشخصات پیمانکار خود را ببینند.

حسین زنجیرانی فراهانی افزود: ۳۲ هزار واحد در اراضی ۵۶۰ هکتاری، ۱۷ هزار واحد در بافت فرسوده و ۴ هزار واحد نیز در طایقان، اسلام آباد و طغرود ساخته می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی همچنین از اتمام فرایند ترسیم نقشه‌های ساختمانی در اراضی ۵۶۰ هکتاری خبر داد و گفت: تا هفته اول تیرماه تمامی پروانه‌های ساختمانی توسط شهرداری صادر می‌شود.

مدیر کل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز از تعیین ده تعاونی برای ساخت ۵ هزار واحد مسکونی خبر داد و گفت: متقاضیان می‌توانند انتخاب کنند که واحدهایشان توسط پیمانکار ساخته شود یا تعاونی‌های بومی عملیات ساخت را انجام دهند.

وحید وزیری راد افزود: واحد‌هایی که توسط تعاونی‌ها ساخته می‌شود ۱۵ تا ۳۰ درصد کمتر از قیمت تمام شده توسط پیمانکاران خواهد بود.

استاندار قم هم در این جلسه گفت: پیمانکاران و تعاونی‌ها موظف اند با کمترین قیمت، واحد‌ها را به متقاضیان تحویل دهند.

سید محمد شاهچراغی گفت: استان مکلف است برای ۶۳ هزار نفر واحد مسکونی بسازد و به مدد الهی با عزم تمام دستگاه‌ها و نهاد‌ها این وعده را محقق می‌کند.


انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/43127
اخبار مرتبط

نظرات شما