عضو خبرگان رهبری:

آمریکا برای تحقق اهداف سلطه گرایانه از هر نوع سلاحی استفاده می‌کند

عضو خبرگان رهبری گفت: آمریکا برای تحقق اهداف سلطه گرایانه خود از هیچ کوششی فروگذار نبوده و دست به عمل غیرانسانی می‌زند.

آیت‌الله موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی سردشت اظهار داشت: کشورهای غربی و در رأس آن‌ها آمریکا خود عامل به‌وجودآمدن و همچنین استفاده از ابزارهای شیمیایی علیه مردم بی‌گناه کشورهای دیگر هستند.
وی با بیان این که آمریکا در رأس این اقدامات قرار دارد، ابراز داشت: بمباران اتمی دو شهر ژاپن خود گواه حقوق بشر ادعایی آمریکا است.
موسوی اصفهانی بیان داشت: آمریکا علیه ویتنام نیز این سلاح‌ها را مورداستفاده قرارداد و نشان داد که برای سلطه‌گری خود به هیچ قانونی پایبند نیست.
وی ادامه داد: این در حالی است که این کشور با ژِست عوام‌فریبانه از حقوق بشر و انسان‌ها صحبت می‌کند که در عمل خلاف واقع بودن آن مشخص شده است.
عضو خبرگان رهبری تأکید کرد: دکترین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخلاف این اقدامات ددمنشانه و ضدبشری است به‌طوری‌که هر گز به سمت تولید چنین سلاح‌های نرفته و نخواهیم رفت.
وی تأکید کرد: حتی در جنگ تحمیلی هم که کشورمان مورد هجوم سلاح‌های شیمیایی قرار گرفت از این جنگ‌افزارها استفاده نکرد که نشان‌دهنده روح انسانیت و شرافت در مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
موسوی اصفهانی تصریح کرد: به‌هرحال باید گفت کشورهای غربی و در رأس آن‌ها آمریکا برای تحقق اهداف سلطه گرایانه خود از هیچ کوششی فروگذار نبوده و دست به عمل غیرانسانی می‌زند.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/43462
اخبار مرتبط

نظرات شما