دبیر اجرایی طرح کشوری شهید عجمیان:

اجرای طرح شهید عجمیان در مدارس استان قم

هم‌زمان با سراسر کشور طرح شهید عجمیان باهدف به سازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کمتر برخوردار استان قم آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دبیر اجرایی طرح کشوری شهید عجمیان در استان قم با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ۱۵ هزار گروه جهادی از در کشور مشارکت خواهند داشت گفت: : برای تابستان امسال ۱۵ هزار مدرسه با ۹۰ هزار کلاس درس در مناطق کمتر برخوردار کشور شناسایی شده که با حضور گروه‌های جهادی مختلف به سازی، شاداب‌سازی و زیباسازی محیطی این مدارس انجام خواهد شد. 
محمد عامری افزود: پیش‌بینی این است که تا مهرماه ۱۰۰ هزار کلاس درس تحت پوشش این طرح در مناطق کمتر برخوردار کشور قرار بگیرند و پس از مهرماه این طرح در قالب پنج‌شنبه‌های جهادی ادامه خواهد یافت. 
دبیر اجرایی طرح شهید عجمیان افزود: مرحله اول این طرح از ۲۴ اسفندماه پارسال آغاز شد و تا نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۱۴۷ مدرسه با ۲ هزار کلاس درس آماده‌سازی، به سازی و شاداب‌سازی شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با اشاره به اینکه با مشارکت گروه‌های جهادی دانشجویی، دانش‌آموزی و بسیج سازندگی استان قم در طرح شهید عجمیان در ۲۰۰ مدرسه مناطق کمتر برخوردار استان قم اجرایی می‌شود گفت: مدارس ۳۳ محله کمتر برخوردار شهر قم شناسایی شده است و با مشارکت این گروه‌های جهادی به سازی، شاداب‌سازی و زیباسازی مدارس مناطق کمتر برخوردار انجام خواهد شد.
علیرضا رحیمی با اشاره به اینکه در کنار شهر قم مدارس شهرستان جعفریه نیز تحت پوشش طرح قرار دارند افزود: در قالب این طرح رنگ‌آمیزی، به سازی و شاداب‌سازی دیوار کلاس‌ها، حیاط مدرسه، رنگ‌آمیزی نمازخانه، تعمیر درب و نیمکت، و ایزوگام مدارس به همت گروه‌های جهادی تا زمان بازگشایی مدارس در مهرماه صورت خواهد گرفت.




انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/43626
اخبار مرتبط

نظرات شما