کنعانی به اردوگاه سرخ بازگشت؛

شکار پرسپولیس از لیگ ستارگان!

پرسپولیس در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود با نظر یحیی گل‌محمدی، مدافع سابق خود را که در دو فصل اخیر در لیگ ستارگان قطر توپ می‌زد، به اردوگاه سرخ بازگرداند. جالب اینکه این سومین مقطع حضور کنعانی در پرسپولیس به حساب می‌آید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پرسپولیس در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود با نظر یحیی گل‌محمدی، مدافع سابق خود را که در دو فصل اخیر در لیگ ستارگان قطر توپ می‌زد، به اردوگاه سرخ بازگرداند.

جالب اینکه این سومین مقطع حضور کنعانی در پرسپولیس به حساب می‌آید. او در نیم فصل ۱۳۹۰ به تیم اصلی پرسپولیس پیوست و سپس برای گذراندن سربازی به عضویت باشگاه ملوان درآمد. او پس از گذراندن خدمت سربازی، حضوری کوتاه و ناموفق در استقلال تهران داشت و بعد از آن در سایپا و ماشین‌سازی توپ زد.

او بار دیگر در لیگ نوزدهم به پرسپولیس پیوست و در شرایطی که ابتدا به دلیل حضورش در استقلال هجمه زیادی را تحمل می‌کرد، کم‌کم در طول دو فصل، پیشرفت بسیار بالایی کرد و به مدافع فیکس پرسپولیس تبدیل شد و توانست با تاثیرگذاری در قلب خط دفاعی سرخ‌ها محبوبیت خود را افزایش دهد و به دو قهرمانی متوالی در تیم یحیی دست پیدا کند.

1895763

کنعانی در دو فصل اخیر برای الاهلی قطر در لیگ ستارگان بازی می‌کرد و طی ۴۱ مسابقه ۷ گل برای این تیم به ثمر رساند. او در شرایطی به پرسپولیس برگشته که گفته می‌شد پیشنهاداتی از سپاهان و تراکتور دارد اما تصمیم گرفت به اردوگاه سرخ بازگردد.

حسین کنعانی‌زادگان بعد از شهاب زاهدی و مسعود ریگی به عنوان سومین خرید تابستانی پرسپولیس معرفی شد.

البته کنعانی کار ساده‌ای در پرسپولیس ندارد چرا که مرتضی پورعلی‌گنجی و گئورگی گولسیانی، زوج موفق خط دفاعی فصل گذشته سرخ‌ها در این تیم باقی مانده‌اند و همچنین نفراتی چون فرشاد فرجی و علی نعمتی نیز در اسکواد یحیی برای خط دفاع دیده می‌شوند.

1895764

کنعانی در میان استقبال هواداران با خودروی لوکس خود در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و پس از دقایقی سایت این باشگاه خبر از توافق رسمی با محمدحسین کنعانی‌زادگان داد‌.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/43637
اخبار مرتبط

نظرات شما