فرمانده انتظامی قم:

۱۲۵ تن نهاده‌های دامی احتکار شده در قم کشف شد

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۱۲۵ تن نهاده‌های دامی احتکار شده در این استان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر قابل‌توجهی نهاده‌های دامی در ۲ انبار قم، موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار محمدرضا میرحیدری افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی استان قم با همراهی نمایندگان ادارات کل صمت و جهاد کشاورزی استان به محل موردنظر اعزام شدند و ۱۱۰ تن جو و ۱۵ تن ذرت در مجموع ۱۲۵ تن نهاده دامی احتکار شده را کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: برابر اعلام نظریه کارشناسان، ارزش ریالی نهاده‌های دامی احتکار شده ۱۵ میلیارد و ۳۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی استان قم افزود: در نهایت انبارهای موصوف پلمب و متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.
میرحیدری با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس، یادآور شد: از شهروندان می‌خواهیم چنانچه اطلاعی از نگهداری کالاهای قاچاق توسط افراد دارند موضوع را از طریق شماره‌تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند تا دراسرع‌وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.
دستگیری سارق غیربومی منازل در قم
رئیس پلیس آگاهی استان قم نیز از دستگیری یک سارق غیربومی منزل، پنج مال‌خر اموال مسروقه و کشف ۳۰ فقره سرقت در قم خبر داد.
سرهنگ جعفر عباسعلی پور اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از مناطق مرفه نشین شهر با شیوه و شگرد دیواررویی با استفاده از علمک گاز و ورود از نورگیرهای بدون حفاظ پشت‌بام شناسایی و دستگیری سارق با جدیت در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی سارق که فردی کارتن‌خواب و بلامکان بود شده و با هماهنگی دستگاه قضایی متهم دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: با راهنمای متهم دستگیر شده تعداد پنج نفر از مال‌خران اموال مسروقه شناسایی و همه آنها نیز دستگیر شدند.
وی خاطرنشان کرد: در نهایت متهم که به ۳۰ فقره سرقت از منازل در سطح شهر قم اعتراف کرد به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.
انهدام باند سارقان کابل برق
فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از دستگیری باند سه‌نفره سارقان تجهیزات برق‌رسانی و کشف ۱۵ فقره سرقت در نقاط مختلف این شهر خبر داد.
سرهنگ امیر مختاری بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات برق‌رسانی، عوامل پلیس آگاهی شهرستان با پوشش کامل حوزه استحفاظی به‌صورت محسوس و نامحسوس و استفاده از شگردهای خاص پلیسی و شناسایی محدوده احتمالی وقوع بعدی سرقت، سه نفر سارق شناسایی و با کسب دستور مقام قضایی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قم با بیان اینکه سارقان تاکنون به ۱۵ فقره سرقت کابل و تجهیزات برق‌رسانی در سطح شهرستان اعتراف کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی و تلاش برای دستگیری سایر نفرات دخیل در این سرقت‌ها از جمله مال‌خرها در دستور کار عوامل آگاهی شهرستان قرار دارد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43719
اخبار مرتبط

نظرات شما