رئیس قرارگاه عمار:

بی‌حجابی با زور اسلحه به ایران آمد

رئیس قرارگاه عمار گفت:  تاریخ ایران قبل از دوران ساسانی و ظهور اسلام را نگاه کنیم متوجه می‌شویم مردم ایران همواره متدین بودند و از هر دینی هم که پیروی می‌کردند حجاب داشتند، از زمان رضاخان با زور اسلحه بی‌حجابی به ایران آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ​​​​​حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب در تجمع حمایت عفاف و حجاب که شامگاه ۲۱ تیر در بوستان علوی قم برگزار شد اظهار داشت: ادیان الهی فطری هستند، امروز حجاب چند بُعد دارد حجاب چون فطری است اجباری نیست؛ بلکه بی‌حجابی اجباری است.
وی افزود: تاریخ ایران قبل از دوران ساسانی و ظهور اسلام را نگاه کنیم متوجه می‌شویم مردم ایران همواره متدین بودند و از هر دینی هم که پیروی می‌کردند حجاب داشتند، از زمان رضاخان با زور اسلحه بی‌حجابی به ایران آمد.
رئیس قرارگاه عمار گفت:  البته در غرب هم حجاب وجود داشت و به‌زور بی‌حجابی را برایشان آوردند، هدف هم استثمار اقتصادی بانوان بود خانم‌ها چون حجاب داشتند در کارهای اقتصادی حضور پیدا نمی‌کردند پس بی‌حجابی را اجباری کردند تا از آنها بهره‌کشی اقتصادی شود.
وی افزود: اما ملت ایران به‌خاطر ذات پاکی که داشتند با این اجبار مقابله کردند در ترکیه در ادارات بی‌حجابی اجباری است
امروز دشمن با ترفندهای جدید مجبور به بی‌حجابی می‌کند نوع زورگویی دشمن تغییر کرده است.
طائب گفت: کدام دین‌داری به یک بی‌حجاب حمله کرده چنین چیزی وجود ندارد؛  اما به محجبه‌ها حمله می‌شود، در ایران صحبت حجاب می‌شود غرب فوراً به شورای حقوق بشر نامه ارسال می‌کند؛  اما در فرانسه قانون می‌گذارند بی‌حجابی اجباری شود؛  اما پرونده آنها به این سازمان داده نمی‌شود.
رئیس قرارگاه عمار بیان داشت: وقتی حجاب مورد هجوم قرار می‌گیرد باید از حجاب دفاع کرد این دقیقاً مانند حمله صدام به ایران بود امروز در برابر هجوم بی‌حجابی باید دفاع منطقی و مشروع داشته باشیم بحث در مورد واجب نبودن حجاب را هرکسی مطرح می‌کنند و می‌گوید حجاب شخصی است اشتباه می‌کند در مسیحیت هم حجاب وجود دارد.
وی تأکید کرد: اگر حجاب و عفت باشد جامعه رو به‌سلامت و بیداری حرکت می‌کند امروز غرب در برابر فلسطینی‌ها در برابر نیروهای  حزب‌الله با همه قدرتی که داشت درمانده  شد؛ زیرا وضعیت غرب انسان متعهد تربیت نمی‌کند.
طائب خاطرنشان کرد: ایرانی هویت دارد و  ۴۴ سال در برابر همه هجمه‌ها مقاومت کرده امروز کشورها به سمت ایران می‌آید؛ چون هویت دارد اینها می‌خواهند هویت را از ما بگیرند حجاب یک مسئله فقهی شرعی دارد اگر شخص بی‌حجاب می‌داند خدا حجاب را واجب کرده باخدا اعلام جنگ کرده است؛ اما کسی که نمی‌داند باید آنها را راهنمایی کرد.
رئیس قرارگاه عمار عنوان داشت: حجاب یک مسئله بالاتر دارد زمینه را برای ظهور آماده می‌کند دشمن این را فهمیده و می‌داند گام‌به‌گام برای امام‌زمان قدرت ایجاد می‌شود قدرت ایران در حال افزایش است و دشمن به آن اقرار می‌کند و می‌خواهند هویت را از ما بگیرند تا بر ما غلبه پیدا کنند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/43745
اخبار مرتبط

نظرات شما