معاون استاندار قم:‌

هدف ما مردمی سازی اقتصاد در قم است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم، گفت: هدف ما مردمی سازی بخش‌های اقتصادی استان است و در این مسیر با ایجاد بسترهای لازم، نهایت تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن امیدیان در حاشیه جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان قم در سالن همایش‌ کرامت استانداری، بیان داشت: مردمی سازی اقتصاد مورد تاکید مسئولان ارشد نظام است و ما در قم برای تحقق این هدف از همه ظرفیت‌های موجود استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: ما به دنبال آن هستیم که هم در حوزه فعالیت‌های اقتصادی و هم در حوزه نظارت بر بازار از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم و در این رابطه از وجود اتاق بازرگانی و تشکل‌های مردم نهاد استان بر اساس نوع کار و هدف تعیین شده، بهره‌ خواهیم برد.

وی ادامه داد: ما به عنوان نمایندگان دولت در استان، خود را پشتیبان و حامی بخش خصوصی می‌دانیم و از هر گونه سرمایه‌گذاری و فعالیتی که برای توسعه تولید و اشتغال در قم انجام می‌شود، حمایت می‌کنیم.

امیدیان گفت: اعتقاد راسخ داریم که هرکاری که با مشارکت مردم شروع شود به نتیجه مورد نظر خواهد رسید و می‌خواهیم از این ظرفیت برای توسعه بخش‌های اقتصادی استان در زمینه‌های گوناگون،‌ استفاده کنیم.

وی بیان داشت: نگاه ما در استان قم این است که خود تشکل‌ها بیایند و کارهای مورد نظرشان را در حوزه‌های اقتصادی به انجام رسانند و ما این رویکرد را هم در ادبیات گفتمانی و هم در سیاست‌های اعمالی دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: البته در تحقق کامل این هدف مشکل‌هایی از جمله در حوزه زیرساخت‌های فرهنگی و انتظاری که دولت و بخش خصوصی از یکدیگر دارند،‌ وجو دارد؛ اما ما با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت‌های استان به سمت مردمی سازی اقتصاد در قم حرکت می‌کنیم.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/43806
اخبار مرتبط

نظرات شما