سرمربی تیم فوتسال آناصنعت قم:

تیم فوتسال آناصنعت قم روی امتیازات خانگی حساب باز کرده‌است

سرمربی تیم آناصنعت پاسارگاد قم گفت: روی امتیازات خانگی خود در لیگ برتر فوتسال امسال حساب باز کرده ایم و جو سالن حیدریان قم عرصه را بر تیم حریف تنگ می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از ورزش پارسی، حسین صبوری عصر جمعه پس از پایان دیدار تیمش با سن ایچ ساوه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس برد امروز باید از همه هواداران تیم خود تشکر کنم که بسیار خوب و بدون هیچ توهینی به تیم حریف تیم‌ ما را تشویق کردند و خوشبختانه جو سالن در بازی های خانگی با ماست.

وی اظهار داشت: همیشه اولین بازی شرایط خاص خود را دارد و تیم‌ها هنوز هماهنگی کامل ندارند.در نیمه اول خوب و روان بازی کردیم و مقابل سن ایچ که از تیم های پرمهره لیگ است به سه گل دست یافتیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بیشتر به کنترل بازی پرداختیم و این برد برای شروع خیلی خوب بود و امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

صبوری گفت: داوران بازی در جو تماشاگران بین دو تیم خوب قضاوت کردند و اشتباه تاثیرگذاری که روی نتیجه بازی تاثیر بگذارد نداشتند.

مستحق باخت با چهار گل نبودیم
سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه نیز گفت: بازی امروز بازی خوب و جانداری بود ولی سن ایچ مستحق باخت با چهار گل نبود.

جواد اصغری مقدم افزود: در دقایق اولیه بازی خوب بازی کردیم و اگر می‌توانستیم از فرصت ها استفاده کنیم برنده می‌شدیم.

وی گفت: در نیمه دوم روی بازیکنان خود کار کردیم و آنها بسیار خوب کار کردند و تیم حریف تحت فشار بود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم موفق شدیم دو گل نیز بزنیم و در کل فوتبال زیبایی انجام دادیم اما به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند و در بازی های آینده باید باخت امروز خود را جبران کنیم.

اصغری مقدم که به‌ علت محرومیت روی نیمکت تیمش حضور نداشت گفت: نبودنم روی نیمکت تاثیر زیادی در باخت امروز داشت.

دیدار تیم های آناصنعت قم و سن ایچ ساوه از چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه چهار بر دو به سود آنا صنعت در سالن ورزشی شهید حیدریان قم خاتمه یافت.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/44335
اخبار مرتبط

نظرات شما