استاندار قم:

مجوز انتقال کارکنان استان قم، به ادرات شهرستان‌ها به مدیریت استان واگذار شد

استاندار با اشاره به روند شکل گیری و فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در شهرستان های تازه تاسیس، اظهار داشت: با تعاملات شکل گرفته با دولت، امکان جابه جایی نیروها به ادرات در سطح شهرستانها به مدیریت استان واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیدمحمدتقی شاهچراغی روز شنبه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان قم، اضافه کرد: بخشی از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در شهرستان های تازه تاسیس مستقر شده اند و باید زمینه استقرار همه دستگاه هایی که تکلیف قانونی و اداری دارند هرچه زودتر محقق شود.

وی با تاکید به اینکه برخی دیگر از ادارات کل استان نیز باید ادارات شهرستانی خود را فعال کنند، یادآور شد: برای دستگاه‌هایی که اولویت دارند باید از طریق مولدسازی و یا تهاتر زمینه‌سازی فعالیت در شهرستان‌ها را محیا کنند.

استاندار قم با بیان اینکه برای جلب رضایتمندی مردم و حل برخی مطالبات عمومی باید از همه زمینه ها و راهکارهای موجود بهره جست، تصریح کرد: بخش زیادی از مسائل استان با همراهی بین دستگاهی و برخی دیگر نیز با پیگیری در سطح کلان قابل حل است که مدیران باید هر دو زمینه را بصورت همزمان دنبال کنند.

شاهچراغی ادامه داد: پاسخگویی به مطالبات و افزایش رضایتمندی عمومی اولویت نخست مجموعه مدیریت استان است و برنامه‌های دستگاه های اجرایی استان باید بر حل مشکلات و پاسخگویی به نیازمندی های عمومی باشد.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/44532
اخبار مرتبط

نظرات شما