با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی؛

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم منصوب شد

با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ، سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، منصوب شد.
در آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم،  محمد  پورتیموری به‌عنوان سرپرست این اداره کل معرفی و از خدمات حسین زنجیرانی فراهانی مدیرکل پیشین تقدیر به عمل آمد.
در بخشی از حکم انتصاب سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم که توسط رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تسلیم شد آمده است: 
امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام بر انجام فرائض دینی اقامه نماز و امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، در انجام وظایف محوله و خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.
گفتنی است محمد  پورتیموری که در آستانه ایام اربعین حسینی به‌عنوان سرپرست راهداری استان قم معرفی شده، دارای مدرک دکترای عمران بوده و پیش‌ازاین در سمت معاون مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به انجام‌وظیفه مشغول بوده است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44692
اخبار مرتبط

نظرات شما