مسئول بسیج سازمان ادارات و کارمندان استان قم:

قم ۱۳۲ شهید کارمند دارد

مسئول بسیج سازمان ادارات و کارمندان استان قم با تشریح برنامه‌های بسیج کارمندان در هفته دولت، گفت: قم ۱۳۲ شهید کارمند تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 سید جواد هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: از یکم تا هشتم‌ شهریورماه به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است به همین منظور بسیج سازمان ادارات و کارمندان قم برنامه‌هایی را برای اجرا در این هفته در نظر دارد.
هاشمی ادامه داد: رشد ایران اسلامی در همه عرصه‌ها به‌خاطر دفاع و ایثار بسیج صورت گرفت، مقام معظم رهبری سپاه و بسیج را برای نجات و اثبات بنیان‌های ایران می‌دانند، بسیج در همه موارد از جمله در ادارات نیز بسیار تأثیرگذار بود.
مسئول بسیج سازمان ادارات و کارمندان استان قم ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با بسیجیان بزرگ شد و بااقتدار این‌ها توانست از عرصه جنگ ترکیبی عبور کند.
وی ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی بدانند اندیشه‌ای که در این ملت است هیچ‌گاه از ذهن‌ها عبور نخواهد کرد و این تلاش‌های مذبوحانه جز یأس و ناامیدی برای دشمنان ندارد، بسیجیان در همه‌جا بادقت بیدار هستند و کارمندان بسیجی تلاش می‌کنند روشنگری کنند.
هاشمی در تشریح برنامه‌های هفته دولت بیان داشت: صدور بیانیه، غبارروبی مزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدای کارمند و تجلیل از خانواده شهدای کارمند بسیجی، سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه مسئول بسیج کارمندان قم، برگزاری رزمایش میز خدمت جهادی، دیدار با علما و نشست جهاد تبیین از برنامه‌های بسیج سازمان ادارات و کارمندان قم در هفته دولت است.
مسئول بسیج سازمان ادارات و کارمندان استان قم عنوان داشت: همچنین دیدار با خانواده معظم شهدای کارمند، اجرای طرح نذر خون، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی‌ و نشست‌های جهاد تبیین از دیگر برنامه‌های هفته دولت است که توسط بسیج کارمندان انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این دولت مردمی است و باید مدیران و کارمندان مردمی بودن آن را در برخورد با مردم در میزهای خدمت و فعالیت‌های جهادی به تصویر بکشند، رهبر معظم انقلاب دیدار چهره‌به‌چهره با مردم را بارها تأکید کردند.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار قم فردا در خصوص تعدادی شهدای کارمند قم، گفت: استان قم ۱۳۲ کارمند شهید دارد و نفر سوم کشوری در تعداد نیروی انسانی عضو در بسیج کارمندان است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44706
اخبار مرتبط

نظرات شما