در جلسه شورای اداری استان قم؛

استاندار قم بر تعیین تکلیف مونوریل تأکید کرد

استاندار با اشاره به اینکه بلاتکلیفی طرح مونوریل قم بر بهداشت روانی جامعه تأثیر مستقیم دارد گفت: طرح مونوریل قم باید از نظر کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و تعیین تکلیف شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمد آقامیری، استاندار قم در جلسه شورای اداری استان با تأکید بر تعیین تکلیف طرح مونوریل قم گفت: طرح مونوریل قم از طرح‌های مهم است چرا که ادامه آن به شکل کنونی بازی با اعصاب و روان مردم است.
وی تأکید کرد: ما با مونوریل نه به‌عنوان یک طرح شهری، بلکه به‌عنوان یک موضوعی که تأثیر نامطلوب بر بهداشت روانی جامعه می‌گذارد برخورد می‌کنیم.
آقامیری طرح مونوریل قم را با عبارت «آینه‌دق» توصیف کرد و افزود: نامشخص بودن تکلیف این طرح، به لحاظ بهداشت روانی بر جامعه تأثیر مستقیم دارد.
استاندار خاطرنشان کرد: کارشناسان باید موضوع ادامه‌دادن یا ادامه‌ندادن این طرح را بررسی کنند، تا تکلیف آن روشن شود.
استاندار قم به طرح فرودگاه قم هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، روز گذشته مجوز این طرح را گرفتیم، البته گرفتن مجوز همه، کار نیست، بلکه فقط شروع کار است.
وی افزود: در مرحله بعد باید با استفاده از توان‌بخش خصوصی هر چه سریع‌تر فرودگاه را راه‌اندازی کنیم.
آقامیری با اشاره به معضل ریل‌های متروکه موجود در شهر قم، گفت: تولیت آستان حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها دستور داده که برای جمع‌آوری باقیمانده ریل‌های موجود در شهر قم، به‌صورت کامل با استانداری همکاری شود.
وی در بخش دیگری از سخنان با تأکید بر هماهنگی مسئولان استانی با گروه‌های جهادی گفت: به‌زودی در استانداری قم، گروه‌های جهادی را به‌عنوان دومین گروه‌های جهادی نهادی تخصصی کشور ثبت خواهیم کرد.
استاندار قم همچنین با اشاره به‌ضرورت اصلاح شیوه‌های پاسخ‌گویی به ارباب‌رجوع گفت: گزارش‌هایی که دراین‌رابطه است، گزارش‌های خوبی نیست، ما اگر می‌گوییم مردم، ولی‌نعمتمان هستند، باید در ارائه خدمات به آنان به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.




انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/44895
اخبار مرتبط

نظرات شما