استاندار قم:

کارهای جهادی اولویت استان قم خواهد بود

استاندار قم با اشاره به اینکه موضوع جهاد و کارهای جهادی اولویت اول من در استان است، گفت: شخصاً خدمت گروه‌های جهادی خواهم رسید، مدیران استان هم باید خودشان را برای کارهای جهادی آماده کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید محمد آقامیری در مراسم افتتاح هم‌زمان ۱۸ پروژه کشاورزی که ظهر امروز در بخش جعفرآباد قم برگزار شد، اظهار داشت: مسئله تولید موضوع اول کشور است و مقام معظم رهبری در خصوص امنیت و خودکفایی بارها تأکید داشتند نباید از امنیت غذایی غافل شد،  تولید مهم است.
استاندار قم ادامه داد: امروز اگر بخواهیم یک مشکل را حل کنیم راه‌حل وجود دارد فقط باید از راه‌حل استفاده کنیم و مشکل را حل کنیم مسیر تعیین شده است، مهم‌ترین مؤلفه امنیت غذایی، تولید است پس تمام مدیران استان و کشور باید در خدمت تولید باشند وظیفه‌ای جز این نداریم و مدیران استان و شهرستان باید در خدمت تولیدکنندگان باشند.
آقامیری تصریح کرد: اگر معتقدیم که خدمتگزار مردم هستیم معنا ندارد تولیدکنندگان اسیر بروکراسی ادارات شوند، مدیران باید از خود سؤال کنند که چرا امروز کار را انجام نداده و به فردا موکول کرده‌اند؛ عدم حمایت از تولیدکنندگان خیانت به کشور و خلاف نظر رهبر انقلاب است.
وی ادامه داد: باید تمام‌قد از تولیدکننده حمایت شود برای اولین قدم، سرمایه‌گذار نیاز نیست در بروکراسی ادارات گرفتار شود درب‌های استانداری به روی همه باز است، مدیران استان پاسخگوی مردم هستند نیازی نیست مردم به سراغ ما بیایند ما سراغ مردم خواهیم رفت و در این چند وقت بین مردم حضور داشتیم و جلسات رسیدگی به امور مردم و ملاقات عمومی هر هفته خواهیم داشت.
استاندار قم تصریح کرد: مشکلاتی که باید در ادارات حل شوند و حل نشده‌اند و تولیدکننده و سرمایه‌گذار به استانداری مراجعه کند برای آن دستگاه‌ مربوطه امتیاز منفی در نظر خواهیم گرفت و مدیر مجموعه باید پاسخگو باشد که چرا این مشکل حل نشده است، خداوند از حق‌الناس نخواهد گذشت همان‌طور که سیدالشهدا در شب عاشورا نشان دادند اگر حق‌الناس به گردن کسی باشد شهادت در رکاب ایشان هم رفع حق‌الناس نمی‌کند.
آقامیری گفت: مدیر جمهوری اسلامی باید همه‌وقت خود را به مردم اختصاص دهد البته خوشبختانه این نگاه از ابتدای انقلاب اسلامی ایران بوده است و پیشرفت‌های مختلف از ابتدای انقلاب تا اکنون موید این مسئله است.
وی عنوان داشت: مشکل حل‌نشدنی نداریم باید همه مشکلات در راه سرمایه‌گذاری حل شوند از همه سرمایه‌گذاران با اولویت استان مخصوصا‌ً در حوزه مذهبی و دینی، صنعت و کشاورزی دعوت می‌کنیم که به قم بیایند.
استاندار قم خاطرنشان کرد: توسعه‌یافتگی راه یک‌شبه نیست؛ بلکه راه صدساله است، رهبر معظم انقلاب اخیراً فرمودند به قله نزدیک می‌شویم این یعنی خبری‌های خوشی در راه است، مدیران باید آمادگی داشته باشند وقتی به قله رسیدیم چه کاری باید انجام دهند.
آقامیری اضافه کرد: موضوع جهاد و کارهای جهادی اولویت اول من در استان است و شخصاً خدمت گروه‌های جهادی خواهم رسید، مدیران استان هم باید خودشان را برای کارهای جهادی آماده کنند باید محرومیت‌زدایی صورت گیرد ارزشیابی من از دستگاه‌ها این‌گونه خواهد بود که چند برنامه جهادی انجام داده و مشکلات مردم حل شده است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/44906
اخبار مرتبط

نظرات شما