مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم خبر داد:

ممنوعیت انتخاب سرویس‌های آزاد بر برای مدارس

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: بر اساس قوانین و مقررات، انتخاب سرویس‌های آزاد بر توسط اولیای دانش‌آموزان ممنوع و در صورت مشاهده با راننده برخورد قانونی خواهد شد.

قاسم طالبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا در خصوص تمهیدات سازمان تاکسیرانی در خصوص بازگشایی مدارس اظهار داشت: معرفی شرکت‌های واجد شرایط به آموزش‌وپرورش استان جهت جذب راننده و خودرو و عقد قرارداد با  مدارس، افزایش تعداد شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی از ۶ شرکت به ۱۱ شرکت در سال جاری، تصویب نرخ سرویس‌های دانش‌آموزی توسط مراجع ذی‌ربط و ابلاغ به مدارس و اولیا از جمله تمهیدات تاکسی‌رانی برای بازگشایی مدارس بوده است.
وی ادامه داد: همچنین تشکیل جلسات توجیهی با شرکت‌های مجری و مدیران مدارس آموزش‌وپرورش، اطلاع‌رسانی به‌منظور جذب راننده اعم از تاکسی و سواری شخصی در سطح شهر، رسانه‌ها و فضای مجازی، نظارت بر سرویس مدارس در قالب همکاری پلیس راهور استان و سازمان تاکسی‌رانی به‌صورت گشت مشترک از مدارس بازدید و با برخورد قانونی با افراد فاقد مجوز از دیگر برنامه‌های ویژه بازگشایی مدارس است.
وی تأکید کرد: انتخاب و پذیرش رانندگان اعم از آقایان و بانوان تابع آیین‌نامه اجرایی سرویس مدارس مصوب هیئت محترم وزیران می‌باشد، ارائه گواهی عدم اعتیاد، سوءپیشینه و گواهینامه معتبر از جمله شرایط صدور مجوز برای رانندگان است.
طالبی عنوان داشت: خانواده‌ها از طریق مدارس نسبت به ثبت‌نام فرزند خود جهت سرویس اقدام می‌نمایند، همچنین مراجعه اولیای دانش‌آموزان به سامانه سپند و ثبت درخواست سرویس ضروری است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: بر اساس قوانین و مقررات، انتخاب سرویس‌های آزاد بر توسط اولیای دانش‌آموزان ممنوع و در صورت مشاهده با راننده برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۷۰



http://qomefarda.ir/45160
اخبار مرتبط

نظرات شما