با حضور استاندار قم؛

مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو

۷ ورزشکار و داور قمی با بدرقه استاندار قم راهی مسابقات آسیایی هانگژو شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سیدمحمد آقامیری در مراسم بدرقه ورزشکاران و داوران استان قم به بازی‌های آسیایی هانگژو چین طی سخنانی اظهار داشت: در ورزش بُعد پهلوانی برای ما بسیار مهم‌تر از قهرمانی است.

وی افزود: در میادین ورزشی اخلاق همواره حرف اول را می‌زند و اخلاق و رفتار بیشتر موردتوجه ورزش دوستان و مردم در سراسر دنیا قرار می‌گیرد.

استاندار قم تصریح کرد: امروزه ورزشکارانی که از کشورهای اسلامی نیز نیستند گاهی اوقات در میادین ورزشی حرکات اخلاقی مثبتی انجام می‌دهند که نشان می‌دهد معیار پهلوانی در سراسر دنیا شناخته شده است.

آقامیری عنوان داشت: واقعیت این است که یک سال اخیر ورزشکارانی که مسائل اخلاقی را کنار گذاشته و دست به اقدامات اشتباهی زدند، محبوبیت‌ خود را میان مردم ازدست‌داده و مورد قبول جامعه نیستند.

استاندار قم با بیان اینکه حضور ورزشکاران قمی در مسابقات آسیایی هانگژو باعث افتخار مردم قم است، گفت: وقتی ورزشکاران ما در آوردگاه‌های داخلی و خارجی مقامی را کسب می‌کنند ناخودآگاه باعث شادی دل ملت می‌شوند و انرژی مثبتی در جامعه تزریق می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران در تلاش باشند تا مشکلات معیشتی همچون شغل قهرمانان حل شود، خاطرنشان کرد: ورزشکار قهرمان ما نباید دغدغه‌ای در خصوص مشکلات معیشتی داشته باشد. مسئله اشتغال همواره یکی از دغدغه‌های قهرمانان است که مدیران باید این موضوعات را حل کنند.

وی اشاره کرد: زمین و تجهیزات ورزشی نیز یکی دیگر از مطالبات ورزشکاران قهرمان ما است که باید به آن توجه کنیم. ورزشکاران عزیز ما کمبود تجهیزات و زمین برای تمرین نباید داشته باشند و با آرامش کامل تمرینات حرفه‌ای خود را در استان دنبال کنند.

حسن علی‌اکبری در رشته بسکتبال، حمید میرزایی‌نادر در کبدی و امیرمهدیزاده در کاراته سه ورزشکار اعزامی قم به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو هستند.

حسین گلستانی در والیبال نشسته و محمد محمدنژاد در بسکتبال با ویلچر ۲ ورزشکار اعزامی قم به مسابقات پاراآسیایی هانگژو هستند.

محمد فتحی‌راد در ووشو و سعید عباسی در کشتی و حسن ظهیری در فوتبال نیز سه داور اعزامی قم به این مسابقات خواهند بود.

رقابت‌های بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۳ چین از ۱ تا ۱۶ مهر ۱۴۰۲ برگزار که در آن ۴۸۲ رقابت در ۶۱ رشته ورزشی انجام می‌گیرد.

چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی نیز روزهای ۲۲ تا ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ (۳۰ مهر تا ۶ آبان سال ۱۴۰۲) در شهر هانگژو برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/45279
اخبار مرتبط

نظرات شما