رئیس شورای اسلامی شهر قم خبر داد:

آمادگی تاکسیرانی جهت تأمین سرویس مدارس

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پیش‌بینی لازم جهت تأمین سرویس مدارس استان توسط تاکسیرانی گفت: بستر مناسب برای سرویس مدارس با رعایت تعرفه مصوب و رانندگان واجد شرایط در قم وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن محرری در صد و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید از سربازان ویژه امام‌زمان (عج) که با اشراف کامل به مسائل روز توطئه دشمنان را خنثی می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: این افراد با گذشتن از جان خود امنیت مردم و کشور را تأمین کرده و جلوی ضرر مردم و کشور را می‌گیرند و امیدواریم خداوند متعال در این راه به آن‌ها کمک و یاری رساند و باقدرت در این مسیر گام بردارند.
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم با اشاره به آمادگی کامل سازمان تاکسیرانی جهت تأمین سرویس مدارس با رعایت تعرفه مصوب، گفت: باید از جلسات فشرده کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورا برای تعرفه‌گذاری مناسب سرویس‌های مدارس تشکر کنیم، امسال شرکت‌های حمل‌ونقلی از تعرفه‌های مشخص‌شده راضی بوده و شرایط خانواده‌ها نیز در نظر گرفته شده است.
وی از عدم استقبال بعضی از نواحی از سرویس مدارس خبر داد و مطرح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام‌شده آموزش‌وپرورش نسبت به عدم پیگیری بعضی از نواحی آگاه شده است؛ زیرا حفظ امنیت جانی و اجتماعی دانش‌آموزان برای ما مهم بوده و باید تمام مدارس با شرکت‌های زیر نظر سازمان تاکسیرانی این خدمت را به خانواده‌ها ارائه نمایند.
وی افزود: استفاده از سرویس‌های آزاد مشکلات متعددی در سنوات گذشته برای خانواده‌ها ایجاد نموده و عطف به این مهم با تدبیری که در کمیسیون عمران و نقل انجام گرفت و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، بستر مناسبی برای فعالیت همه رانندگان شاغل در این حوزه ایجاد شده و انتظار آن است، خانواده‌ها نیز با پیگیری از مدارس محل تحصیل دانش‌آموزان از بستر امن و احراز صلاحیت شده موجود استفاده کنند.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری مهر
http://qomefarda.ir/45390
اخبار مرتبط

نظرات شما