رئیس پلیس راهور استان قم مطرح کرد:

تردد بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در شهر قم

رئیس پلیس راهور استان قم گفت: بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در شهر قم تردد می‌کنند که این مسئله موجب به‌وجودآمدن مسائل و مشکلات مختلف ترافیکی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ غلامرضا صدفی با بیان اینکه بر اساس آمار‌ها بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت در شهر قم تردد می‌کنند افزود: به‌منظور ارتقای فرهنگ ترافیکی راکبان موتورسیکلت اقدامات متعددی در دو بخش اعمال قانون و آموزش صورت‌گرفته است.
رئیس پلیس راهنمایی‌ورانندگی استان گفت: وجود حجم پرشمار راکبان موتورسیکلت در قم، موجب به‌وجودآمدن مسائل و مشکلات مختلف ترافیکی شده است.
وی گفت: در ۵ماهه نخست امسال، میزان اعمال قانون راکبان موتورسیکلت، ۱۱ درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس راهور استان با بیان اینکه ۸ هزار دستگاه موتورسیکلت در پارکینگ‌های استان توقیف هستند افزود: تاکنون بیش از ۳ هزار نفر از راکبان موتورسیکلت در دوره آموزشی آشنایی بافرهنگ ترافیک شرکت کرده‌اند. 
سرهنگ صدفی با اشاره به انجام حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز راکبان موتورسیکلت‌های سنگین در روز‌های پایانی هفته در سطح شهر قم و برخورد پلیس با آنها گفت: بیشترین توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در خیابان ظهور صورت‌گرفته است. 
وی درعین‌حال خاطرنشان کرد: شهر قم نیازمند دارابودن بیش از ۱۰ پیست موتورسواری استاندارد است. 
رئیس پلیس راهور استان در پاسخ به سؤال یکی از شهروندان در خصوص ترافیک در میدان جانبازان گفت: پیشنهاد‌های متعددی از سال‌های گذشته برای رفع معضل ترافیک میدان جانبازان در شورای ترافیک استان مطرح شده است، اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.
سرهنگ صدفی افزود: پیشنهاد ما برداشتن میدان و ایجاد تقاطع در این نقطه است.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری صدا و سیما
http://qomefarda.ir/45497
اخبار مرتبط

نظرات شما