امام جمعه موقت تهران:

انتقاد از نقد غیرمنصفانه در مورد عملکرد مسئولان

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه رئیس جمهور در سفر به نیویورک پیام انقلاب را دقیق و درست به جهان منتقل کرد، گفت: رئیس جمهور شبانه‌روز در حال خدمت به مردم است و نقد غیرمنصفانه از مسوولان درست نیست و اگر نقدی هم هست باید با انصاف مطرح شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  آیت‌الله سیداحمد خاتمی در افتتاحیه سال تحصیلی جدید مدرسه فقهی امیرالمومنین(ع) قم، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر انقلابی ماندن حوزه اظهار کرد: بدنه حوزه انقلابی است و باید انقلابی بماند تا بتواند اهداف مورد نظر اسلام را محقق کند.

وی از تعبد، عمل کردن به مستحبات و خواندن نماز شب به‌عنوان ویژگی‌های طلبه انقلابی نام برد و اضافه کرد: طلبه‌ای که از مقدسات فاصله گرفته و خود را بی‌نیاز از توسل و زیارت می‌داند حتی اگر شعارهای انقلابی هم سر دهد اما انقلابی نیست.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه طلبه انقلابی اگر اشتباه کند توبه و برای جبران آن تلاش می‌کند، گفت: طلبه انقلابی برای تحصیل تلاش می‌کند و شاگردی پروری به عنوان یک هدف دنبال می‌کند.

وی تبعیت از فرمان ولایت فقیه و تکاپو برای تحقق آرمان‌های امام خمینی(ره) را دیگر ویژگی طلاب انقلابی برشمرد و افزود: ما به دنبال حوزه انقلابی هستیم و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، انقلاب هم امانتی در دست طلاب و روحانیت است که باید از آن به خوبی حراست کرد.

خاتمی با تاکید بر اینکه طلبه انقلابی نسبت به مسائل روز تحلیلی درستی ارائه می‌دهد، گفت: این طلبه در مسئله ولایت فقیه بی‌طرف نیست و از ولایت دفاع و ویژگی‌های ایشان را به مردم معرفی می‌کند.

وی جهاد تبیین یک طلبه انقلابی را نقد ضد انقلاب و حمایت از انقلابی‌ها دانست و گفت: حوزویان باید افرادی که مقابل ولایت ایستاده‌اند را نقد کنند و در نقطه مقابل از حامیان ولایت و افرادی که به دنبال حمایت از حوزه و انقلاب هستند حمایت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه براندازان به دنبال نابودی ایران هستند، عنوان کرد: آن‌ها در این مسیر با استفاده از برخی روحانیون تلاش می‌کنند تا حوزه انقلابی نباشد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در سفر به نیویورک پیام انقلاب را دقیق و درست به جهان منتقل کرد، گفت: رییس جمهور شبانه‌روز در حال خدمت به مردم است و نقد غیرمنصفانه از مسوولان درست نیست و اگر نقدی هم هست باید با انصاف مطرح شود.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/45527
اخبار مرتبط

نظرات شما