لیگ برتر فوتبال؛

وضعیت مبهم سرلک مقابل گل‌گهر

سرمربی پرسپولیس در شرایطی باید امروز برای دیدار مقابل گل‌گهر تصمیم خود در خصوص ترکیب تیم را اتخاذ کند که مهمترین ابهام در خصوص بازگشت میلاد سرلک وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، میلاد سرلک در دیدار با النصر عربستان با دریافت کارت قرمز نتوانست دومین بازی تیمش در لیگ قهرمانان را مقابل الدحیل در اختیار کادرفنی قرار داشته باشد. اتفاقی که باعث تغییرات تاکتیکی از سوی یحیی گل‌محمدی شد و مسعود ریگی و سروش رفیعی را در میانه میدان به کار گرفت.

خط میانی پرسپولیس در دیدار مقابل الدحیل را مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی و یاسین سلمانی شکل دادند و توانستند نمایشی درخشان برابر حریف به اجرا گذاشته و در نهایت تیم را به نتیجه دلخواه برسانند. میدان‌داری سرخ‌ها در این بازی در کنار گردش توپ و ایجاد موقعیت و مالکیت اتفاقی بود که یکی از بهترین نمایش‌های فنی پرسپولیس را طی چند بازی اخیر شکل داد.

با این حال اکنون در شرایطی که مهدی ترابی و وحید امیری همچنان از شرایط مسابقه به دور هستند، میلاد سرلک با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت در آسیا، در اختیار کادرفنی قرار دارد.

شماره ۱۰ پرسپولیس که بازیکنی مورداعتماد برای یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شود، بزرگترین ابهام در ترکیب سرخ‌ها محسوب می‌شود؛ اینکه آیا سرلک به ترکیب بازخواهد گشت و ریگی یا رفیعی از ترکیب خارج می‌شوند یا یکی از وینگر‌ها جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست خواهند داد.

با نمایش موفقی که ریگی و رفیعی به جا گذاشته‌اند بعید است که جایگاه آنها در دیدار با گل گهر به خطر بیفتد و در صورتی که سرلک شانس بازگشت به ترکیب را به دست بیاورد، باید منتظر تغییر نفراتی دیگر از خط میانی برای بازگشت شماره ۱۰ بود.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/45622
اخبار مرتبط

نظرات شما