طلسم شهاب در حضور تماشاگران شکست؛

پیروزی سخت پرسپولیس مقابل گل‌گهر با سیو جنجالی بیرانوند

پرسپولیس در یک بازی نفسگیر و سخت با تک گل شهاب زاهدی از سد گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی گذشت‌ و با یک بازی کمتر به صدر جدول رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم پرسپولیس در آخرین روز از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

شهاب زاهدی در حالی تک گل پیروزی‌بخش پرسپولیس در این بازی را در دقیقه ۴۱ به ثمر رساند که این گل، اولین گل او با لباس پرسپولیس نیز به حساب می‌آید. شاگردان گل‌محمدی با کسب سه امتیاز این مسابقه، ۱۳ امتیازی شدند و به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند.

پرسپولیس با شوک اول در این بازی در دقیقه ۷ مواجه شد و یاسین سلمانی با مصدومیت شدید از زمین بیرون رفت. سرخ‌ها در ادامه نیمه اول خوب حمله کردند و توسط شهاب زاهدی از حریف پیش افتادند.

در نیمه دوم اما بازی با مصدومیت میلاد سرلک برای قرمزها سخت‌تر هم پیش رفت و گل‌گهری‌ها موقعیت‌های خوبی را خلق کردند و فشار زیادی روی دروازه بیرانوند آوردند که جدی‌ترین موقعیت آنها محل بحث بسیاری شد و همه اعضای تیم گل گهر معتقد بودند توپ در دقیقه ۶۰ از خط دروازه پرسپولیس عبور کرده اما کمک داور گل اعلام نکرد.

در دقایق پایانی پرسپولیس فشار زیادی را تحمل کرد اما در نهایت از تک گلش مراقبت کرد تا در روز جشن قهرمانی سوپرجام برنده از زمین بیرون بیاید.

پرسپولیس چهارمین پیروزی فصل را به دست آورد و با ۱۳ امتیاز به صدر جدول برگشت. گل‌گهر نیز که بازی خوبی ارائه کرد و بازنده شد با هشت امتیاز اولین شکست فصل را متحمل شد.

نیمه نخست برای تیم پرسپولیس با یک شوک همراه شد و یاسین سلمانی بعد از ۵ دقیقه به شکل عجیبی دچار مصدومیت شد و بلافاصله محمد عمری جانشین این بازیکن شد.

در ادامه شاگردان یحیی گل‌محمدی با ارئه یک بازی هجومی نمایش خوبی داشتند تا اینکه در دقیقه ۴۱ سرانجام روی ارسال دانیال اسماعیلی‌فر شهاب زاهدی نخستین گل فصل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا قرمزها با برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم این پرسپولیس بود که بازی را هجومی آغاز کرد و نبض بازی در اختیار سرخ‌پوشان تا اینکه اوزونیدیس دست به تعویض زد و درست بعد از تغییرات تیم گل‌گهر در دقیقه ۶۰ می‌توانست به گل تساوی برسد.

ارسال بازیکنان گل‌گهر در داخل محوطه جریمه پرسپولیس و ضربه سر مهاجم این تیم در آستانه ورود به دروازه سرخ‌ها با مهار استثنایی بیرانوند به گل تبدیل نشد هرچند که در تصاویر تلویزیونی این صحنه جنجالی مشکوک به گل بنظر می‌رسید اما کمک داور لب خط اعتقادی به رد شدن کامل توپ از خط دروازه نداشت.

 

در ادامه بازی با همان نتیجه یک بر صفر پیگیری شد تا پرسپولیس به یک پیروزی سخت مقابل گل‌گهر برسد.

تیم پرسپولیس با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۲+۹۰- سینا اسدبیگی)، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (۲+۹۰- گورگی گولسیانی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، شهاب زاهدی (۱+۹۰- محمد سورگی)، سعید صادقی و یاسین سلمانی (۹- محمد عمری).

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، ابوالفضل رزاق‌پور (۸۹- امیر جعفری)، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری (۵۱- میچل تِورده)، بهنام برزایی، علی‌اصغر عاشوری، مهدی تیکدری، مسیح زاهدی، روبرتو  تورس (۶۰- مهدی ممی‌زاده)، سامان فلاح و احمدرضا زنده روح (۶۰- حمید بوحمدان).

تیم داوری: پیام حیدری، سعید قاسمی، امیرمحمد داودزاده و یاسر همرنگ/ ناظر: محمدرضا فلاح

لحظات حساس:
دقیقه ۱۹: سانتر دانیال از سمت راست با خروج فروزان مشت شد و خطر رفع شد.
دقیقه ۳۳: فرصت عالی برای گل‌گهر با سانتر از سمت چپ رزاق پور که ضربه سر مهاجم این تیم نفسگیر به بیرون رفت.
دقیقه ۳۴: شوت پای چپ زمینی شهاب زاهدی از پشت محوطه، از کنار دروازه بیرون رفت.


دقیقه ۳۶: شوت محکم شهاب زاهدی با توپ‌گیری سرخ‌ها، بی‌دقت بود و از بالای دروازه بیرون رفت.
دقیقه ۴۰: ضربه سر شهاب روی ضربه کرنر از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۴۷: حمله همه جانبه پرسپولیس با شوت محکم سعید صادقی برای گل‌گهر ختم به خیر شد و از بالای دروازه بیرون رفت.


دقیقه ۵۵: حرکت پا به توپ خوب شهاب زاهدی و دریبل‌های او با ضربه نهایی محکمی همراه نشد.
دقیقه ۶۰: در حالی که گل‌گهر موقعیت مسلم گلزنی داشت، سانتر از سمت چپ بازیکن گل گهر با ضربه سر دیدنی میشل همراه شد که سیو دیدنی بیرانوند مانع از گلزنی بازیکن گل‌گهر شد. بازیکنان گل‌گهر در این صحنه اعتقاد داشتند توپ از خط رد شده است.

دقیقه ۶۷: اشتباه بیرانوند نزدیک بود کار دست پرسپولیس بدهد و ضربه او به پای مهاجم حریف خورد اما خودش توپ را جمع کرد.
دقیقه ۷۶: محمد عمری در محوطه جریمه زمین خورد اما داور نه تنها به پنالتی اعتقاد نداشت بلکه خطای مهاجم پرسپولیس را گرفت.
دقیقه ۸۹: ضربه خطرناک گل‌گهری‌ها از روی ضربه ایستگاهی نفسگیر به بیرون رفت.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/45652
اخبار مرتبط

نظرات شما