سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم:

آنا صنعت قم رکورد نباختن در خانه را حفظ می کند

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: این تیم در خانه خود نشان داده خطرناک است و درصدد هستیم در بازی این هفته مقابل کراپ الوند رکورد نباختن دربازی‌های خانگی را حفظ کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از خبرگزاری ایرنا حسین صبوری اظهار داشت: در لیگ امسال دربازی‌های خانگی شرایط خوبی داشتیم و در خانه باخت نداشتیم و این موفقیت حتی مقابل تیم‌های صدر جدولی گیتی پسند و مس سونگون هم حفظ شد.
وی با اشاره به بازی هفته گذشته تیمش و شکست مقابل پالایش نفت بندرعباس ابراز داشت: باتوجه‌به این که بازی قبلی را واگذار کردیم در بازی این هفته درصدد جبران هستیم گرچه باخت مقابل تیم بندرعباس با بدشانسی همراه بود و موقعیت‌های زیاد آن بازی را از دست دادیم.
وی ابراز امیدواری کرد که آناصنعت با پیروزی مقابل حریف این هفته خود و کسب سه امتیاز، در جدول رده‌بندی صعود کند.
صبوری گفت: کراپ الوند تیم خیلی خوبی است و در سه سال گذشته که به لیگ برتر آمده همیشه جزو مدعیان بوده و قابل‌احترام است.
وی افزود: بازیکنان ما در چند روز اخیر تمرینات خوبی انجام دادند و برای بازی پنجشنبه بازیکن محروم و مصدومی نداریم.
وی با اشاره به این که فعلاً  نمی‌توان در مورد جذب بازیکن و برنامه‌های نیم‌فصل دوم سخنی به میان آورد گفت: جلسه‌ای باید با مدیران باشگاه بعد از دو بازی پایانی نیم‌فصل برگزار و راجع به مسائلی که در نیم‌فصل اول گذشت و حل‌وفصل برخی مشکلات صحبت کنیم تا به جمع‌بندی خوبی برسیم و شرایط ما از نیم‌فصل اول بهتر شود.
صبوری از هواداران تیم آناصنعت خواست تا در بازی روز پنجشنبه مقابل کراپ الوند مانند بازی‌های گذشته خانگی، این تیم را حمایت کنند.
دیدار تیم‌های آناصنعت پاسارگاد قم و کراپ الوند قزوین از چارچوب هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور ساعت ۱۶ روز پنجشنبه هفته جاری در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
آناصنعت قم اکنون با ۱۶ امتیاز در رده ششم و کراپ الوند نیز با ۱۳ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45758
اخبار مرتبط

نظرات شما