رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت:

رویش‌های دولت سیزدهم باعث خشم دشمنان ملت شد

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت گفت: دولت سیزدهم رویش‌های بزرگی را در کشور رقم زد که این رویش‌ها باعث خرسندی دوستان و خشم دشمنان ملت ایران شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی شامگاه چهارشنبه با حضور در نشست تبیین دستاوردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در نمایشگاه روایت پیشرفت در باغ‌موزه دفاع مقدس قم برگزار شد، اظهار داشت: دولت سیزدهم رویش‌های بزرگی را در کشور رقم زد که این رویش‌ها باعث خرسندی دوستان و خشم دشمنان ملت ایران شده است.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با اشاره به توجه وزرای دولت سیزدهم  در خصوص روایت پیشرفت‌های انجام شده در این دولت، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی اتفاق مثبتی ارزیابی می‌شود که این روزها شاهد برپایی آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف شاهد دستاوردهای زیادی بودیم از جمله در آغاز دولت سیزدهم که ویروس کرونا در جهان شیوع پیدا کرده بود و در ایران نیز هر روز  ۷۰۰ خانواده به دلیل این ویروس داغ‌دار می‌شدند؛ اما این دولت تلاش‌های زیادی در حوزه سلامت و واکسن کرد  و مدت‌زمان کمی این آمار و ارقام کاهش محسوسی یافت.

حاج ابوالقاسم دولابی عنوان داشت: برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت و خدمات ۲ساله دولت مثبت ارزیابی می‌شود که در آن طلاب روایتگر حقایق و دستاوردهای دولت سیزدهم را برای مردم تبیین می‌کنند.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت اضافه کرد: این دولت به‌جای التماس به بیگانگان با الگو‌برداری از کلام خدا در قرآن به‌ ظرفیت داخلی توجه کرده و توانست افتخارات بزرگی را در حوزه‌های مختلف از جمله در حوزه سلامت برای مردم کسب کند.





انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46042
اخبار مرتبط

نظرات شما