به میزبانی قم صورت گرفت؛

معرفی برترین‌های تنیس رده‌های پایه کشور

مسابقات تنیس رده‌های پایه کشور روز چهارشنبه با شناسایی نفرات برتر در مجموعه ورزشی شهید شهناز زاده دانشگاه قم پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مسابقات تنیس رده‌های پایه کشور در رده‌های سنی زیر ۱۲، زیر ۱۴، زیر ۱۶ و زیر ۱۸ سال در بخش پسران به مدت هشت روز با حضور ۲۰۰ تنیسور از سراسر کشور در باشگاه فرهنگی ورزشی تنیس شهید شهناز زاده دانشگاه قم برگزار شد.

این مسابقات در دو بخش انفرادی و دو نفره برگزار شد و با معرفی معرفی برترین‌های تنیس رده‌های پایه کشور در عصر روز چهارشنبه به پایان رسید.
در بخش انفرادی رده سنی زیر ۱۲ سال؛ امیر کسری رنجبر از البرز به مقام اول، کیان محرابیانی از آذربایجان شرقی به مقام دوم و محمد امین ارسطو از قم و آوش رضایی از تهران به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

در بخش انفرادی رده سنی زیر ۱۴ سال؛ امیرطاها دهقانی رورانی از اصفهان به مقام اول، بردیا نصرالله پور خوشابی از مازندران به مقام دوم و کارن آفتیج و آریا شعبان نژاد از تهران به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در بخش انفرادی رده سنی زیر ۱۶ سال؛ ابوالفضل علوی از قم مقام اول، دانیال ابدی از اصفهان مقام دوم و نصرالله پورخوشابی از تهران و سهیل برخوردار از قم مقام سوم مشترک را ازآن خود کردند.

در بخش انفرادی رده سنی زیر ۱۸ سال؛ پارسا تجری از گرگان به مقام اول، نیک یوسفیان از تهران به مقام دوم و دانیال ابدی از اصفهان و ماهان افیونیان از تهران به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

در بخش دونفره رده سنی زیر ۱۴ سال؛ تیم رهام عربشاهی و امیرطاها دهقانی بر سکوی اول، علی گرامی فرد و آریا شعبان نژاد بر سکوی دوم و تیم رضا داهول و بردیا نصرالله پورخوشابی و تیم محمد حسین زاده و سپهراد خادمی بر سکوی سوم مشترک ایستادند.

در بخش دونفره رده سنی زیر ۱۸ سال؛ تیم بهراد افشاری و دانیال ابدی در جایگاه نخست، تیم سهیل برخوردار و ابوالفضل علوی در جایگاه دوم و تیم محمدعلی لکی و محمدپارسا تجری و تیم ماهان افیونیان و سیدرضا بانان خجسته نیز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46056
اخبار مرتبط

نظرات شما