کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با قم فردا:

جوانان کشورهای غربی میدان‌دار تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی هستند

کارشناس مسائل سیاسی گفت: جوانان کشورهای غربی این روزها میدان‌دار تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی هستند حتی جوانان یهودی در مقابل کنگره آمریکا تجمع کردند و خواستار توقف کشتار مردم غزه شدند.

شاهین صادقی نسب در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به راهپیمایی سراسری در حمایت از مردم بی‌گناه غزه، اظهار داشت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین ادامه دارد و نیروهای مقاومت و مجاهد فلسطینی جانانه در برابر هجوم یزیدیان زمان ایستاده‌اند و از کیان و حیثیت خودشان دفاع می‌کنند.
وی ادامه داد: اقدامی که رژیم صهیونیستی از ابتدای طوفان اقصی آغاز کرد در دست کردن روایت رسانه‌ای جهانی بود که حماس به‌عنوان یک گروه تروریست به ما حمله کرده، مردم بی‌گناه را کشته و عده‌ای را گروگان گرفته است.
صادقی نسب افزود: این روایت با دروغ‌گویی‌های فراوان همراه شد تا جریان رسانه‌ای را در دست بگیرند هر چند که هیچ‌وقت نتوانستند این ادعاها را ثابت کنند.
وی ابراز داشت: همچنان این دروغ‌ها را سعی می‌کنند، منتشر کنند و از طریق شبکه‌های فاسد جهانی که در اختیار خودشان است به دنبال لاپوشانی و وارونه کردن حقیقت‌ها هستند.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: رژیم صهیونیستی قصد دارد که با حمله‌کردن به مراکز درمانی و ازبین‌بردن آن‌ها نسل‌کشی خودشان را تکمیل کنند.
وی ادامه داد: برای این که افکار جهانی را تحت‌تأثیر قرار دهند مدام داستان عملیات طوفان الاقصی 7 اکتبر را بیان می‌کنند و هر روز یک تصویر دروغین جدید نشان می‌دهند حال این که به‌خوبی می‌دانند جوانان دنیا به عمق خباثت و پلیدی این رژیم پی برده‌اند.
صادقی نسب عنوان کرد: گفتمان حمایت از اسرائیل در غرب توسط مردم این کشورها رد شده است در شهرهای لندن، پاریس و نیویورک هزاران‌هزار جوان به میدان آمدند و علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی شعار دادند.
وی با بیان این که شهروندان کشورهای غربی به‌درستی فهمیده‌اند که مردم بی‌دفاع فلسطین طرف حق ماجرا هستند، افزود: مردم غرب در سال‌های گذشته با فریب‌های از قبیل هولوکاست، طرف‌دار رژیم کودک کش بودند؛ اما در روزهای اخیر ورق برگشته است.
کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: جوانان کشورهای غربی این روزها میدان‌دار تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی هستند حتی جوانان یهودی در کنگره آمریکا تجمع کردند و خواستار توقف کشتار مردم غزه شدند.
وی ادامه داد: این اتفاق بزرگی است چرا که این نسل جوان به‌زودی در رأس اداره کشورها قرار می‌گیرد و وقتی این نسل زمام امور کشورشان را در دست بگیرند این رویه‌های غلط و حمایت‌هایی که از سوی این کشورها از رژیم صهیونیستی می‌شود از بین خواهد رفت.
صادقی نسب بیان داشت: این همان استاندارد دوگانه آزادی بیان است زمانی که می‌گفتیم چرا به قرآن توهین می‌کنید، می‌گفتند باید بر اساس قوانین آزادی بیان اجازه بدهیم این اقدامات را انجام بدهند؛ اما زمانی که فردی صحبت از حمایت و دفاع از مردم بی‌گناه فلسطین می‌کند با او برخورد می‌شود، در واقع این همان استاندارد دوگانه و ریاکارانه کشورهای غربی است.


جوانان کشورهای غربی میدان‌دار تظاهرات علیه رژیم صهیونیستی هستند

وی تصریح کرد: زمانی که در اوکراین غیرنظامیان و کودکان کشته می‌شوند آن سروصداها و جنجال‌سازی‌ها شکل می‌گیرد؛ اما در برابر کشتار زنان و کودکان فلسطینی شاهد هیچ واکنشی نیستیم.
کارشناس مسائل سیاسی افزود: این استاندارد دوگانه است که خود این موضوع موجب بیداری مردم در کشورهای مختلف شده است.
وی تأکید کرد: جوانان غربی این را فهمیده‌اند که این آزادی بیان و حقوق بشر تا جایی محترم است که در جهت منافع دولت‌های غربی باشد.
صادقی نسب بیان داشت: این آگاهی ایجاد شده است و آینده‌ای پرامیدی را برای آزادی‌خواهان دنیا نوید می‌دهد.

سکوت کشورهای عربی شرم‌آور است
وی به انفعال دولت‌های عربی در برابر این جنایت‌ها اشاره کرد و گفت: این انفعال‌ها تأسف‌بار است و به نظر می‌آید منافع اقتصادی خودشان را نگاه می‌کنند و چشم خودشان را به این جنایت‌ها بسته‌اند.
صادقی نسب افزود: علاوه بر پشت پرده انرژی و مواد غذایی صهیونیست‌ها را تأمین می‌کنند که در آینده همه این موضوعات روشن خواهد شد.
وی تصریح کرد: مردم این کشورها نیز در کنار سایر آزادی‌خواهان و انسان‌های باشرف دنیا علیه جنایت‌های این رژیم تجمعات گسترده‌ای را برگزار کرده‌اند.
این استاد دانشگاه تأکید کرد: این نظم جنگلی که در دنیا برقرار است برچیده خواهد شد و جای آن را عدالت‌خواهی و آزادی خواهد گرفت.
وی به تظاهرات دیروز در جای‌جای کشورمان اشاره کرد و گفت: امروز حرکت بسیار خوبی صورت گرفت و بار دیگر مردم ایران اسلامی حمایت خودشان را از مردم بی‌گناه و کودکان غزه اعلام کردند.
کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران نشان داده هر جریانی  که در برابر اسرائیل باشد از آن حمایت می‌کند و جبهه مقاومت یکی از مصادیق این حمایت است.
وی با بیان این که این جنگی است که در بلندمدت نتیجه خواهد شد، خاطر نشان کرد: بایستی منابع اسرائیلی را تهی کرد و حمایت‌های جهانی از این رژیم برداشته شود.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46116
اخبار مرتبط

نظرات شما