هم زمان با هفته بسیج؛

پروژه آبرسانی به روستاهای قم به بهره برداری رسید

پروژه آبرسانی به روستاهای قم با فرمان رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا » یکی از برنامه های شاخص و مهم در هفته بسیج امسال بهره برداری از پروژه هایی بود که در روستاهای محروم کشور در حال اجر است.

یکی از این پروژه ها طرح جهادی آب رسانی به روستاهای شهرستان کهک استان قم بود که امروز با دستور ویدیو کنفرانسی سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به بهره برداری رسید.

در این مراسم  حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم  آبرسانی به روستاهای محروم  را از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت سیزدهم برشمرد و اظهار داشت:  وزارت نیرو با همکاری بسیج سازندگی در این طرح عظیم مشارکت دارد تا تمامی مناطق و روستاهای کشور از آب سالم برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه در استان قم نیز پروژه‌هایی برای آبرسانی به روستاهای استان قم با همکاری بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) در قالب پروژه‌های محرومیت‌زدایی و جهاد آبرسانی تعریف شد، اظهار داشت: امروز در قالب همین طرح ۸ پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان کهک به بهره‌برداری می‌رسد.

امیر جعفری معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) نیز در این مراسم با بیان این که آبرسانی به ۸ هزار روستا در دستور کار قرارگاه امام حسن مجتبی(س) قرار داد، اظهار داشت: در این زمینه قراردادهای مشترکی بین دو مجموعه منعقد شد و کار با برنامه‌ریزی و قوت به پیش رفت که پروژه‌ها در حال حاضر از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و ۸ پروژه نیز آماده بهره‌برداری است.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46231
اخبار مرتبط

نظرات شما