رئیس دانشگاه صنعتی قم:

طوفان الاقصی شکست امپراتوری دروغ را سرعت بخشید

رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: رسانه‌های که سال‌ها علیه منافع ملت ایران به‌دروغ پردازی می‌پرداختند در حال شکست هستند؛ زیرا اربابان آن‌ها مشغول جنگ علیه مردم غزه هستند، طوفان الاقصی شکست امپراتوری دروغ را سرعت بخشید.

جلال رضایی نور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »، اظهار داشت: سال‌ها است که صهیونیسم و دنیای استکبار بر فضای رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها در سطح دنیا سیطره دارند و تنها محدود به خبرگزاری‌ها هم نیست؛ بلکه این سیطره در جزئی‌ترین لایه‌های در گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز رسوخ پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه صنعتی استان قم ادامه داد: اگر قرار باشد یک خبر اشتباه و دروغ و یک محتوای نادرست با تصمیم این دنیای استکبار منتشر شود با سرعت توسط امپراتوری دروغ تا ریزترین لایه‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

وی تصریح کرد: این سیطره حاکمیت دروغ است و یک حاکمیت فضاسازی به نفع اهداف استکبار است به همین منظور رهبر معظم انقلاب در بیانات خود بارها به مسئله جنگ نرم تأکید کردند و همچنین به اهمیت فعال‌بودن در فضای رسانه تأکید دارند و می‌فرمایند اگر مسئولیت رهبری را نداشتم مدیریت فضای مجازی را به دست می‌گرفتم.

رضایی نور افزود: از گذشته در بین روحانیون مرسوم بود در مساجد، تکایا در هیئات مذهبی سعی می‌کردند فضای تبلیغی مؤثر را در سطح کشور و دنیای اسلام ایجاد کنند، اما این برای دنیای فیزیکی است امروز نیاز است این تبلیغات در فضای مجازی هم به‌صورت گسترده صورت گیرد.

رئیس دانشگاه صنعتی قم خاطرنشان کرد: در فضای مجازی باتوجه‌به این‌همه هجمه که علیه کشورمان وجود دارد و به‌راحتی ابزار رسانه این قدرت را در اختیار افراد قرار می‌دهد که اندیشه‌ها و افکار و اخبار را فارغ از درست بودن و یا غلط‌بودن آن باز نشر کنند باید هر یک از انسان‌های صالح و سالم نقش مثبت رسانه‌ای داشته باشند.

وی اضافه کرد: فضای رسانه‌ای و فضای اجتماعی خبری با حضور انسان‌های صالح فضای درستی خواهد داشت، مشاهده می‌کنیم شبکه‌های معاند که علیه جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران به اخبار دروغ می‌پرداختند در حال شکست هستند، از جمله شبکه من و تو که به‌این‌علت که اربابان آن‌ها مشغول جنگ علیه مردم غزه هستند به‌راحتی تعطیل می‌شوند.

رضایی نور عنوان داشت:  اولین چیزی که از  شکست رسانه‌ای این شبکه معاند به ذهن می‌رسد این است که این شبکه‌ها توسط نهادهای صهیونیستی اداره می‌شدند اکنون به علت درگیری رژیم صهیونیستی با مردم غزه  و نداشتن بودجه مالی شبکه‌های معاند علیه ملت ایران نیز رو به تعطیلی کشانده شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی قم با بیان این‌که مردم ایران دیگر اعتمادی به این رسانه‌ها ندارند، ادامه داد: خورشید هیچ‌گاه پشت ابر نمی‌ماند، بسیاری از دروغ‌ها و فضاسازی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها این رسانه‌ها در یک‌ سال گذشته برای مردم آشکار شد قطعاً روشنگری رسانه‌های داخلی نیز در این امر مؤثر بوده است.

رضایی نور تأکید کرد: اتفاقاتی که در دنیای واقعی رخداد باعث شد مردم با چشم واقعیت‌ها را ببینند و مغایرت آن را با آنچه  در فضای رسانه‌ای توسط امپراتوری دروغ گفته می‌شود را متوجه شوند، طوفان الاقصی مهر تأییدی بر حقانیت جبهه مقاومت و تحقق وعده‌های خداوند است.

وی بیان داشت: طوفان الاقصی نه‌تنها در کشور ایران بلکه در همه دنیا ماجرا را ورق زد و آنچه که استکبار به دنبال آن بود را تغییر داد و حقانیت آنچه در غزه در خال رخ‌دادن است را نشان داد؛ زیرا با آنچه رسانه‌های دروغ‌پرداز بیان می‌کنند متفاوت است.

وی گفت: فضای افکار عمومی جهان علیه رژیم صهیونیستی و اسرائیل شکل‌گرفته است و در دانشگاه‌هایی که توسط سرمایه‌گذاران صهیونیستی اداره می‌شود دانشجویان نیز علیه این رژیم تجمع می‌کنند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/46247
اخبار مرتبط

نظرات شما