مربی تیم دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) قم:

بازیکنان بومی شاکله تیم دل‌سوختگان را تشکیل می‌دهند

مربی تیم فوتسال دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) قم گفت: شاکله تیم فوتسال دل‌سوختگان بومی و از بازیکنان جوان و باتجربه قم است که امیدواریم بتوانیم با بازی خوب مقابل حریفان به لیگ برتر صعود کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا » سیداصغر احمدی مربی تیم فوتسال دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) قم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تلاش می‌کنیم در طی مدت‌زمان سه سال، به لیگ دسته برتر راه پیدا کنیم، هر چند که نگاه ما این است که بتوانیم امسال به لیگ برتر صعود کنیم تا دو تیم و نماینده از قم در لیگ برتر داشته باشیم.

 مربی تیم فوتسال دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) قم بیان داشت: از سال ۸۸ فوتبال حرفه‌ای خودم را آغاز کردم و در عرصه مربیگری از رده‌های نونهالان و نوجوانان و امید شروع کردم و امروز در رده بزرگسالان تیم دل‌سوختگان را از لیگ دو به لیگ یک رساندم.

 احمدی افزود: تیم ما ۵۰ درصد شاکله‌اش از سال قبل است و بازیکنان ما تقریباً همه بومی و از بازیکنان جوان و باتجربه استان هستند و باوجودآنکه می‌توانستیم از بیرون استان بازیکن بیاوریم، اما به این نتیجه رسیدیم که از ظرفیت داخل استان استفاده کنیم.

 مربی تیم فوتسال دل‌سوختگان اهل‌بیت (ع) قم گفت: برای هفته اول هنوز شناخت درستی از بازیکن‌ها و تیم‌های دیگر نداریم و امیدواریم در ادامه لیگ بتوانیم آنالیز خوبی داشته باشیم.

 احمدی بیان داشت: به این تیم امیدوارم و کادر فنی خوبی هم داریم و تلاش می‌کنیم با بازی‌های خوبی که خواهیم داشت به مرحله بالاتر صعود پیدا کنیم.

 مربی تیم فوتسال دل‌سوختگان اهل‌بیت قم (ع) افزود: اواسط مهرماه امسال تمرینات خود با شروع کردیم و امروز به انسجام تیمی خوبی دست پیدا کردیم و در ادامه لیگ نیز شرایط خوبی خواهیم داشت.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/46284
اخبار مرتبط

نظرات شما