آیت‌الله سعیدی:

جهانی‌شدن قدرت نرم بسیج آغاز تمدن‌سازی است

  تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: امروز قدرت نرم بسیج، جهانی شده، این هنوز آغاز کار تمدن‌سازی است و تا رسیدن به نتیجه نهایی نباید از تلاش دست کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »  آیت‌الله سید محمد سعیدی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر بانوی کرامت در سالن محراب حرم مطهر اظهار کرد: همه ما توفیق خدمت در نظامی را پیدا کرده‌ایم که به کوری چشم دشمن با وجود تلاش مستمر برای براندازی آن، همواره درحال‌رشد و ارتقا است.

 وی با تقدیر از تلاش نیروهای مسلح و اطلاعاتی و پای‌کار بودن مردم برای حفظ امنیت کشور گفت: دشمن از شگردها و حیله‌های مختلفی برای ضربه‌زدن به این نظام استفاده کرده و در این راه‌دست به اقدامات ضدبشری و آزار و اذیت مردم زده است ولی نتوانسته به اهداف شوم خود برسد.

  تولیت آستان مقدس بانوی کرامت وجهه و جبهه اصلی همه مسئولان را دفاع از نظام اسلامی دانست و گفت: اگر از حرم‌ها هم دفاع می‌شود در حقیقت دفاع از نظام است؛ بنابراین باتوجه به آیه «تعاونوا علی البر و تقوی» باید در این مسیر همه با هم همکاری و تعاون داشته باشیم؛ متأسفانه امروز دشمنان با اتحاد همدیگر، کودکان و زنان غزه را می‌کشند و بیمارستان‌ها را تخریب می‌کنند و کسی هم اعتراض نمی‌کند.

 وی توقف کشورهایی که اسم اسلام رویشان است؛ ولی در پشت پرده با این جنایت‌کاران ارتباط داشتند را از نتایج عملیات طوفان الاقصی دانست و گفت: یک گروه مصمم، معتقد و پای‌کار توانست کاری انجام دهد که واکنش‌های زیادی در سراسر دنیا نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس ایجاد شود و جلوی برنامه‌های شوم این رژیم گرفته شود.

 سعیدی گفت: با کشته‌شدن زنان و کودکان غزه وجدان‌های مردم سراسر جهان بیدار شد و در کشوری مانند انگلستان راهپیمایی عظیم و بی‌سابقه‌ای شکل گرفت که سران این کشور را مجبور کرد برای فرار از این ننگ بگویند ایران در بسیج مردم برای شرکت در این راهپیمایی دست داشته است.

 وی خاطرنشان کرد: امروز قدرت نرم بسیج، جهانی شده است و هنوز آغاز کار تمدن‌سازی است و تا رسیدن به نتیجه نهایی نباید از تلاش دست کشید.

 سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت شهر مقدس قم به‌عنوان مرکز و مادر انقلاب اظهار کرد: هر برکتی در این شهر است به‌خاطر وجود بارگاه منور حضرت معصومه (س) است و امیدواریم بتوانیم فیض کامل را ببریم و خادم این درگاه ملکوتی باشیم.

 وی ادامه داد: از یک سال گذشته حفاظت حرم مطهر حضرت معصومه (س) به سپاه استان محول شده و در این مدت سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) توفیق خدمت به این حرم مطهر را پیدا کرده و با جدیت این مأموریت را انجام داده است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46348
اخبار مرتبط

نظرات شما