رئیس ایمنی راه‌های قم خبر داد:

نصب ۳ هزار تابلو ترافیکی در سطح راه‌های استان قم

رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم از نصب ۳ هزار عدد تابلو ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال در سطح راه‌های استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم با اشاره به اجرای طرح نصب ۳ هزار عدد انواع تابلو‌های ترافیکی در طول راه‌های استان قم به‌منظور افزایش ضریب ایمنی گفت: انواع تابلو‌های اخطاری، انتظامی و مسیرنما‌های ارتجاعی در این طرح متناسب با مکان احصا شده، نصب خواهند شد.
سید حسن خلیلی نیا میزان اعتبار تخصیصی این طرح را بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال بیان کرد و گفت: تمامی اعتبار این پروژه از محل درآمد‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأمین شده است.
وی افزود: باتوجه‌به مطالعات صورت‌گرفته و اولویت‌بندی لحاظ شده، بیشترین میزان تمرکز در اجرای طرح نصب تابلو‌های ترافیکی بر محور‌های قدیم قم - تهران، بزرگراه‌های قم - راهجرد و سلفچگان - دلیجان و بلعکس، محور قم - نیزار تا شهرک پرنیان می‌باشد.
رئیس اداره ایمنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با اشاره به شروع ماه‌های بارش باران و برف و ضرورت نصب سریع‌تر تابلو‌های ترافیکی گفت: باهمت عوامل اجرایی و دیگر مرتبطان طرح، ان شاالله تا پایان آذرماه امسال، این پروژه به‌صورت کامل اجرا خواهد شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46577
اخبار مرتبط

نظرات شما