نماینده مردم قم در مجلس:

هجمه رسانه‌ای یکی از راهبردهای دشمنان نظام است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دشمنان نظام از حربه رسانه همواره استفاده ابزاری می‌کنند، گفت: هجمه رسانه‌ای یکی از راهبردهای دشمنان نظام است.

احمد امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره توطئه‌های دشمنان نظام علیه انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: در طی 45 سالی که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد، همواره یکی از حربه های دشمنان نظام برای ضربه زدن به نظام و انقلاب ورود از طریق رسانه بوده است.
وی ادامه داد: سالیانه میلیون‌ها دلار در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند تا بتوانند از این طریق به کشور ضربه بزنند.
امیرآبادی بیان داشت: این موضوع در تابستان امسال نیز به‌صورت ویژه از سوی این رسانه‌ها مشاهده شد به‌طوری‌که به‌گونه‌ای جو رسانه‌ای ایجاد کرده بودند که گویی چه اتفاقاتی قرار است در این بازه زمانی رخ دهد.
وی افزود: نکته مهم در این میان آگاهی، بصیرت و هوشیاری ملت ایران بوده است که موجب شد تمام این دسیسه‌ها و توطئه‌ها شد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: البته این اولین‌بار نیست که ملت ایران در برابر این‌گونه جوسازی‌ها می‌ایستند به‌طوری‌که در فتنه‌های مختلفی که در دهه‌های اخیر ایجاد شده همواره این ملت بیدار و بصیر در صحنه حاضر شده‌اند.
وی تأکید کرد: حل مشکلات خصوصاً رفع مشکلات اقتصادی مردم حتماً باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد؛ اما این موضوع با خواسته‌ای براندازان نظام دارند متفاوت است و مردم خودشان به‌خوبی بین این دو موضوع تفکیک قائل می‌شوند.
امیرآبادی بیان داشت: قطعاً این مهم را باید گفت که رسانه‌های معاند دلشان برای ما نمی‌سوزد و نخواهد سوخت.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46578
اخبار مرتبط

نظرات شما