جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

با سرپنجه‌های حمله تروریستی راسک برخورد شود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای به دنبال حمله تروریستی در راسک تأکید کرد: نهادهای امنیتی و قضایی با سرپنجه‌های این فساد ضدانسانی با جدیت برخورد کنند و مزدوران استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل را به سزای عملشان برسانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم 
حمله تروریستی اشرار معاند به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان که به شهادت و مجروح شدن جمعی از فرزندان انقلاب اسلامی منجر شد موجب تألم و تأثر گردید.
این اقدام تروریستی که در خدمت به دشمنان نظام اسلامی و خیانت به امنیت و آسایش منطقه سیستان و بلوچستان طراحی شده است، یک جنایت بزدلانه است.
لازم است نهادهای امنیتی و قضایی با سرپنجه‌های این فساد ضدانسانی با جدیت برخورد کنند و مزدوران استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل را به سزای عملشان برسانند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم‌کردن این اقدام سبعانه، از خداوند متعال برای شهدای این جنایت علو درجات، برای مجروحان شفای عاجل و برای خانواده‌های داغدار صبر و اجر مسئلت دارد.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46615
اخبار مرتبط

نظرات شما