امام‌جمعه سلفچگان:

رژیم صهیونیستی حامی اصلی تروریست‌ها در کشور است

امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که رژیم صهیونیستی حامی اصلی تروریست‌ها در کشور است، گفت: رصد اطلاعاتی، پایش و واردکردن ضربه نهایی به تروریست‌ها کم‌ترین خواسته ملت از دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی کشور است.

حجت‌الاسلام غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  ضمن محکوم‌کردن اقدام تروریستی در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: یکبار دیگر دست اجانب و استکبار جنایتی دیگر را رقم زد و توسط گروه تروریستی جیش ظلم جوانان غیور این مرزوبوم را در پاسگاه انتظامی شهرستان راسک به خاک و خون کشیده و ملت ایران را داغدار کردند
وی ادامه داد: در واقعه تروریستی ۲۴ آذر راسک نمی‌توان از نقش پشت پرده سرویس‌های امنیتی کشورهای متخاصم جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه رژیم جنایت‌کار صهیونیستی که این روزها شرایط به‌شدت بحرانی را در سرزمین‌های اشغالی تجربه می‌کند و همچنین تریبون‌های مروج افراط‌گرایی غافل بود.
حجت‌الاسلام غروی افزود: ازاین‌رو باور داریم که علاوه بر لزوم مبارزه سخت و جدی‌تر با تروریست‌ها، سایر منابعی که موجب ادامه حیات این گروهک‌ها در مناطق جنوب شرق کشور از طریق تغذیه فکری، مالی و اطلاعاتی می‌شود نیز موردتوجه دست‌اندرکاران و سیاست‌گذاران امر قرار بگیرد تا در آینده شاهد تکرار حوادث تلخ ازاین‌دست نباشم.
وی تصریح کرد: بی شک این حمله کور و ددمنشانه و تروریستی بی‌پاسخ نخواهد ماند و انتقام سخت در انتظار جنایت‌کاران خواهد بود. 
امام‌جمعه سلفچگان خاطر نشان کرد: رصد اطلاعاتی، پایش و واردکردن ضربه نهایی به تروریست‌ها کم‌ترین خواسته ملت از دستگاه‌های اطلاعاتی و نظامی کشور است.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46700
اخبار مرتبط

نظرات شما