رئیس پلیس‌راه استان قم:

همه محورهای قم شاهد بارش باران است

رئیس پلیس‌راه استان قم با بیان اینکه در کلیه محورهای استان قم شاهد بارش باران هستیم و در محور قاهان و فوجرد شاهد بارش برف هستیم، گفت: رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

مختار پناهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: در کلیه محورهای اصلی و فرعی استان قم شاهد بارش باران هستیم و در محور قاهان و فوجرد شاهد بارش برف هستیم.

رئیس پلیس‌راه استان قم ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌کنیم همه نکات ایمنی را در شرایط بارندگی جاده و احتمال لغزندگی آن رعایت کنند حتماً سرعت مطمئنه را رعایت کنند و سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند و باتوجه‌به این‌که روز جمعه است و محورها پرترافیک و پر حجم است لزوم رعایت نکات ایمنی در شرایط ترافیک و بارندگی افزایش پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه‌به لغزندگی جاده‌ها از رانندگان درخواست می‌کنیم رعایت فاصله طولی را داشته باشند از سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ که یکی از عامل‌های اصلی تصادفات در جاده‌ها هست پرهیز کنند متأسفانه شب گذشته در محور قدیم ساوه یک تصادف منجر به فوت به علت لغزندگی جاده داشتیم.

پناهی عنوان داشت: لزوم رانندگی ایمن در جاده‌ها در شرایط باران و برف این است که رانندگان با صبر و حوصله اقدام به رانندگی کنند تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود.

رئیس پلیس‌راه استان قم در پاسخ به این سؤال که وضعیت ترافیکی در جاده‌های فرعی و اصلی استان قم به چه صورت است، تصریح کرد: الحمدلله در جاده‌های فرعی و اصلی استان قم مشکل خاصی وجود ندارد و ترافیک تقریباً عادی و روان است.

شب گذشته براثر برخورد یک دستگاه سواری با تریلی در محور ساوه به سلفچگان یک نفر فوت و چهار نفر مصدوم می‌شوند.
 در این حادثه که در محور ساوه به سلفچگان، ابتدای روستای یکه باغ رخ داد، برخورد یک دستگاه پژو پارس با کشنده تریلی، جان یکی از سرنشینان خودرو پژو را گرفت.

 این حادثه چهار مصدوم داشت که سه نفر با حضور عوامل اورژانس به‌صورت سرپایی مداوا شدند و یک مصدوم هم به مرکز درمانی منتقل شد.

 رسولی، جانشین پلیس‌راه استان، علت این حادثه را لغزندگی جاده و بی‌احتیاطی و ناتوانی راننده کشنده تریلی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/47070
اخبار مرتبط

نظرات شما