هر روز با یک شهید؛

پدران و مادران، در نمازهایتان پاسداران را دعا کنید

در وصیت‌نامه شهید حسن اسماعیل نویسی آمده است: پدر و مادر از شما می‌خواهم در نماز، تمام پاسداران اسلام را دعا کنید که اسلام ما پیروز است و دشمن اسلام خدا کند هر چه زودتر نابود شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» «شهید حسن اسماعیل نویسی» یکم فروردین ۱۳۳۹ در شهر مقدس قم به دنیا آمد. وی پس از چندی مجاهدت در جبهه‌های غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در ادامه وصیت‌نامه‌ای از این شهید والامقام را می‌خوانید.

 ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عندربهم یرزقون

 آنان که در راه خدا کشته می‌شوند مرده مپندارید، بلکه آنان زنده‌اند و نزد خدایشان روزی می‌خورند.

 سلام بر رهبر و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی، سلام بر تمام شهیدان که با خون خود سراسر ایران را لاله‌گون کردند. سلام بر پدر و مادر و خواهران و برادران مهربان و عزیزم. سلام بر تمام ملت رزمنده و باایمان ایران که جوانان عزیز خود را در راه اسلام دادند و با خون سرخ عزیزان خود، اسلام را زنده نمودند.

 هدف من از جبهه رفتن و مبارزه‌کردن علیه دشمنان اسلام، ادامه راه امام حسین (ع) و یارانش بود. امیدوارم برادران، خواهرانم، نیز راهم را حسین‌وار و زینب گونه ادامه دهند.

 پدر و مادر عزیز و مهربانم، امیدوارم که حالتان خوب باشد و از شما می‌خواهم به‌خاطر زحماتی که برای بزرگ کردن من کشیده‌اید، مرا حلال کنید و از شما بسیار کمال تشکر می‌نمایم و از شما می‌خواهم اگر من شهید شدم، اصلاً ذره‌ای برای من ناراحتی و گریه نکنید.

 پدر و مادر از شما می‌خواهم در نماز، تمام پاسداران اسلام را دعا کنید که اسلام ما پیروز است و دشمن اسلام خدا کند هر چه زودتر نابود شوند.

 برادران از شما می‌خواهم که راه مرا که خدمت به میهن اسلام و رهبر است ادامه دهید و شما ای خواهر مهربانم، می‌خواهم از یاد مادر غافل نشوید و همیشه به مادر کمک کنید و چون مادر کسالت دارند او را به بیمارستان ببرید تا هرچه زودتر خوب شود.

 انشا الله و اگر من شهید شدم ناراحت نشوید و مادر را دلداری دهید، به امید این که خدا این سعادت بزرگ را که شهادت است به من بدهد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47112
اخبار مرتبط

نظرات شما