در بخش جشنواره‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛

«مستوره» حائز رتبه برتر شد

« جشنواره فرهنگی و هنری مستوره» در اولین جشنواره ملی جریان که با هدف شناسایی، معرفی و به اشتراک گذاری تجارب موفق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها برگزار گردید، حائز رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه ملی مهارت واحد استان قم، اختتامیه اولین جشنواره ملی جریان باهدف شناسایی، معرفی و به‌اشتراک‌گذاری تجارب موفق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها در روز پنج‌شنبه ۳ آبان‌ماه ۱۴۰۳ در تبریز برگزار شد.
  
در این جشنواره از ۷۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه، ۶۶۷ اثر متعلق به دانشگاه‌های دولتی، ۳۶ اثر از دانشگاه پیام‌نور، ۱۸ اثر از دانشگاه فنی و حرفه‌ای (ملی مهارت)، ۱۷ اثر از مؤسسه غیرانتفاعی، ۹ اثر از دانشگاه فرهنگیان و ۳ اثر از دانشگاه جامع علمی‌کاربردی بوده است.
 
در این میان «جشنواره فرهنگی و هنری مستوره» که باهدف پاسداشت ابعاد شخصیتی کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه (س)، تشویق جوانان به الگوبرداری از این بانوی بزرگ، ترویج فرهنگ زیست عفیفانه و آگاه‌سازی جامعه نسبت به خدمات این بانوی گران‌قدر، با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ملی مهارت و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ملی مهارت واحد استان قم برگزار شده بود حائز رتبه برتر شد.


انتهای خبر /

 
http://qomefarda.ir/51101
اخبار مرتبط

نظرات شما