بازیکن جدید پرسپولیس:

به‌خاطر پول از پرسپولیس جدا نشدم

عیسی آل‌کثیر می‌گوید پول و مسائل مالی به‌هیچ‌وجه در جدایی او از پرسپولیس و انتقالش به سپاهان دخیل نبودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» عیسی آل‌کثیر پس از نیم‌فصل حضور در سپاهان بار دیگر به پرسپولیس پیوست تا دوباره کار خود را در جمع سرخ‌ها آغاز کند، اما این بار این اتفاق در شرایطی رخ داد که هواداران پرسپولیس بابت جدایی او در ابتدای فصل از او دلخور هستند.

 عیسی که شب گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی شرکت کرده بود، در بخشی از صحبت‌های خود درباره دلخوری هواداران از او صحبت کرد. مهاجم پرسپولیس گفت: برگشت من به پرسپولیس، مثل روز اول است. من همیشه برای پرسپولیس انگیزه داشتم و حس می‌کنم روز اولی است که به این تیم آمده‌ام.

پول پرسپولیس آل‌کثیر

 عیسی که در بخش دیگری از گفت‌وگو حاضر به صحبت درباره دلیل جدایی‌اش از پرسپولیس نشده بود و در پاسخ به سؤال گفته بود، بعداً صحبت می‌کنیم، یک‌بار دیگر با این پرسش مواجه شد که آیا ابتدای فصل به‌خاطر پول از پرسپولیس جدا شد؟

 آل‌کثیر عنوان کرد: واقعاً نه. اگر به‌خاطر پول بود، من سال اول آسیا چهار پیشنهاد داشتم.

پول آل‌کثیر

اما مدام نمی‌گویم که پیشنهاد داشتم و رد کردم. زمانی که محروم شدم به من زنگ زدند و گفتم دو پیشنهاد قطری برایت داریم که از نظر مالی فوق‌العاده بود اما گفتم به من زنگ نزنید، چون نشدنی است. نه موضوع را رسانه‌ای کردم و نه بازارگرمی کردم. خودم موضوع را خفه کردم، درصورتی‌که می‌توانستم بیایم بگویم پیشنهاد دارم و این‌قدر می‌خواهند پول بدهند. تفاوت مالی خیلی زیاد بود اما گفتم دوست ندارم اینجا را ترک کنم. این بار هم بحث مالی نبود.

آل‌کثیر

 عیسی سپس به این سؤال پاسخ داد آیا مشکل با شخص خاصی باعث شد او پرسپولیس را ترک کند، آل‌کثیر گفت: شخص خاصی نبود؛ اما بحث مالی هم نبود، اگر بحث مالی بود، همان اول فصل می‌رفتم. من آخر نقل‌وانتقالات رفتم. من از همان موقع ساکت شدم تا همین‌الان. البته هیچ‌کس از پول بدش نمی‌آید و به‌هرحال این موضوع مربوط آینده‌ات است و ما هیچ حرفه دیگری نداریم؛ شما یک نفر را بگویید که از پول خوشش نیاید؟

 او در پایان تأکید کرد: من به خانه خودم برگشتم، اما هواداران هم حق دارند و شاید از چیزی خبر نداشتند.

پول پرسپولیس

 



انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/47290
اخبار مرتبط

نظرات شما