مشاور عالی فرمانده کل سپاه:

حضور در انتخابات موجب حل مشکلات اقتصادی می‌شود

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات، یک درس دیگری به دشمن خواهد داد و موجب تقویت پایه‌های کشور می‌شود و می‌توانیم با این قدرت‌گیری در مسائل معیشتی، اقتصادی و علمی شتاب پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب در همایش ایران قوی و حضور حداکثری در مسجد امام حسن عسکری (ع) قم بیان داشت: هر انقلابی چند دوره دارد و که مشتمل بر شکل‌گیری، ظهور، تثبیت، قدرت‌یابی و اوج‌گیری هستند که در نقطه پایانی یا دچار فروپاشی یا پیشرفت می‌شوند.

 وی ادامه داد: انقلاب اسلامی زمانی به وقوع پیوست که شرق و غرب در جهان حاکم بود ضمن اینکه آمریکا تلاش در گسترش خود در جهان را داشتند و از طرفی دیگر شوروی سعی داشت تا مارکسیسم در شرق گسترده کند و این دو در رقابت بودند.

 رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه گفت: ایران پیش از انقلاب اسلامی به‌عنوان ژاندارم منطقه طبق استراتژی‌های نیکسون آمریکا ایفای نقش می‌کرد و آمریکاییان نیز برای مقابله با شوروی‌ها نفت ایران را به غارت می‌بردند و در ازای آن تسلیحات به ایران می‌دادند.

 وی خاطرنشان کرد: پس از گذشت سه دهه از انقلاب، ایران تهدید اصلی منطقه‌ای آمریکا شد، آنان در دهه سوم محاصره اقتصادی را شروع کردند و کشورهای منطقه را تهدید نموده و در منطقه حاضر شدند، در سال ۱۳۷۸ اغتشاشات داخلی راه انداختند، تا اینکه در دهه چهارم قراردادی نوشتند و گفتند که با هسته‌ای ایران را محدود می‌کنیم.

 طائب تصریح کرد: ولی چندی بعد وقتی دیدند که ایران در حال قدرت‌گرفتن است و در عرصه‌های شیمی، علمی، پزشکی، مکانیکی و... پیشرفت می‌کند و به قدرتی تبدیل می‌شود و خودش انرژی اتمی تولید می‌کند، تصمیم گرفتند تا با برجام این رشدها را متوقف کنند. آن‌ها گفتند که پس از برجام قدرت نظامی و منطقه‌ای را محدود می‌کنیم ضمن آنکه ناکام ماندند.

 مشاور عالی فرمانده سپاه گفت: هر یک رأی، تولید قدرت در مقابل دشمن است و موجب امنیت ملی بوده و هرگاه محقق شد، موجب تقویت پایه‌های اقتصاد، فرهنگ، سیاسی و دفاعی کشور می‌شود.

 مشاوره عالی فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات، یک درس دیگری به دشمن خواهد داد و موجب تقویت پایه‌های کشور می‌شود و می‌توانیم با این قدرت‌گیری در مسائل معیشتی، اقتصادی و علمی شتاب پیدا کنیم.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/47479
اخبار مرتبط

نظرات شما