امام‌جمعه قم:

راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه شرکت در انتخابات است

امام‌جمعه قم گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه شرکت در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است، دشمن وقتی مشاهده کند شعور، شور و  ارادت مردم به نظام و رهبری در اوج است عقب‌نشینی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه امروز قم که در مصلای قدس قم برگزار شد، اظهار داشت: غفلت، مانع سعادت انسان است؛ اما توجه به هدف خلقت و آفرینش، توجه به پیامدهای غفلت، عبرت‌گرفتن از تاریخ و تفکر و اندیشه، انسان را از غفلت باز می‌دارد.

امام‌جمعه قم تصریح کرد: ماه رجب رو به پایان است از فرصت باقی‌مانده این ماه استفاده کنید ماه شعبان هم در پیش است از فرصت این ماه به بهترین نحو استفاده کنید در این ماه شهادت اولیا الهی واقع نشده است و ماه تولد فرزندان حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها است.

وی ادامه داد: در دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سر می‌بریم انقلاب ما ریشه در بعثت دارد؛ زیرا بعثت دو  ویژگی دارد از جمله هدایتگری و برانگیختگی که انقلاب امام خمینی (ره) هم این ویژگی را دارد، دعوت به عبودیت و اجتناب از طاغوت هدف این انقلاب بود.

حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: اوج حرکت انقلاب از ۱۹ دی از قم و توسط مردم قم آغاز شد، در مقابل همه ناملایمات از جمله جنگ تحمیلی، تحریم، جاسوسان و مزدوران در این ۴۵ سال سربلند ایستادم، انتظار این است ۲۲ بهمن امسال هم در تاریخ به‌عنوان یک حماسه رقم بخورد.

امام‌جمعه قم: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه شرکت در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است، دشمن وقتی مشاهده کند شعور، شور و  ارادت مردم به نظام و رهبری در اوج است عقب‌نشینی می‌کند، بعد از انتخابات وقتی آمار با بالاترین مشارکت اعلام شود دشمن ناامید خواهد شد.

وی اضافه کرد: به کاندیداها و حامیان آنها توصیه می‌کنیم در چهارچوب قوانین حرکت کنند به هر قیمت قرار نیست کاندیدای خود را به مجلس بفرستند، اساس مشارکت حداکثری است.

حسینی بوشهری عنوان داشت: ملت مظلوم فلسطین و غزه در شرایط سختی قرار دارند، امروز  به برکت جمهوری اسلامی در امنیت هستیم؛ اما مادران غزه امروز کودکان خود را با دست خود زیر خروارها خاک دفن کردند و هرجا پناه می‌برند رژیم صهیونیستی آنها را بمباران می‌کنند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/47523
اخبار مرتبط

نظرات شما